Bambino voedingskussen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door owly, 27 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    Ik heb er prima mee geslapen, ga wel opzoek naar een andere hoes vond deze best ruw.
    Ba al de alleen vanochtend wel, met voordeel kaart kreeg ik vanaf vandaag 3 euro extra korting...........

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.320
    10.284
    113
    Heb hem gehaald ben benieuwd of ik ermee kan slapen.
    Jammer van de extra korting kun je er niet mee terug?

3. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Die aanbieding baalde ik dus ook van... maarja had hem zondagavond al besteld, bang dattie snel uitverkocht zou zijn...:S

Liefs,

4. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Die gele sticker is alleen voor de oudere modellen voedingskussens ( dus die zeg maar een aantal maanden geleden in de winkel lagen) vandaar 50% opruimingskorting. Dat is per filiaal verschillend. (Is namelijk gewoon overvoorraad uit magazijn.

dDie in de folder staan zijn wel gewoon 14,99 ;)

5. TmrZra

TmrZra Niet meer actief

Je mag altijd teruggaan naar de Kruidvat hoor. Dan breng je hem terug en neem je hem weer mee en laat je de kaart scannen..

Doen ze als het goed is helemaal niet moeilijk over. Ik werk er ook en als iemand bij mij met deze vraag in de winkel komt, doen we daar absoluut niet moeilijk over ;)

6. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

1 apr 2013
    638
    0
    16
    Vrouw
    Als je een kruidvat pasje hebt kun je nog meer korting krijgen door dit te activeren op de site. Ik heb een kussen met hoes gekocht voor 17,99. Scheelt weer een paar eurotjes :) Ik ben benieuwd hoe die slaapt :D

7. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    hij is al uit de verpakking, heb er gisteravond al mee geslapen........

8. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.753
    9
    38
    Vrouw
    x
    Ik ga de moeite niet doen, om dat ding onder m'n arm mee te slepen naar de KV, jammer van die paar euro, koop wel een zakje chips minder deze maand. :p

Ik ga hem vanavond proberen!!

Liefs,

Deel Deze Pagina