Vandaag flink inkopen gedaan voor onze dochter die rond half mei geboren zou moeten worden. Bijna alles in huis, nog een paar dingen kopen. Ineens zit ik net te bedenken, wat gebruik ik als deken of iets in de reiswieg als ik met onze kleine op pad ga? Ik kan moeilijk haar gewoon zo in de wagen leggen, veel te koud .....
Ik gebruikte een wiegdekentje, of 2 bij erge kou, en een lakentje. Hoeslaken om het matrasje, hydrofiele doek onder het hoofdje. Dus in principe het zelfde als in het bedje.
hier ook wiegendeken en laken. en een fleece dekentje voor als het koud is. Ook kan je ervoor kiezen om een voetenzak te kopen die kan in de maxicosi en in de reiswieg.
Een voetenzak hebben we bij de kinderwagen gekocht. Kan ik die dus zo in de reiswieg gebruiken? Ik dacht dat deze pas te gebruiken was vanaf het zitgedeelte van de Bugaboo of in de maxicosi. Maar anders kan ik altijd nog een wiegdeken aanschaffen. Fleecedeken had ik ook al aan zitten denken, maar wist niet of dit warm genoeg zou zijn
Voetenzak is idd pas voor het zitgedeelte. Ik had ook een wiegdekentje en lakentje. En als het erg koud was ook nog een lodger, ze zijn niet goedkoop maar echt ideaal (scheelt vaak ook n hoop gehannes met een jasje).
je hebt ook kleine voetenzakken voor de maxicosi die passen meestal prima in de reiswieg. Lodger is indd ook erg handig!
Ik ben dit slaapzakje nu aan het maken. Voor in de wandelwagen. Van katoen, want wij krijgen een augustuskindje. Bij ons eerste kindje, december, heb ik altijd een fleecedekentje gebruikt.
Ik gebruik een lodger wrapper, eentje met extra (uitneembare) teddy voering. Ideaal! Ze kan er zonder jas in, ook als het erg koud is. Blijft heerlijk warm! Zou niet anders meer willen, dat gehannes met dekentjes en lakentjes die niet netjes op elkaar blijven liggen.. Vind ik in de wieg al zo'n gedoe! Het ziet er trouwens ook heel lief uit, zo'n frummel die met haar koppie boven dat ding uitsteekt
Deze vind ik erg gaaf! Mag ik zo brutaal zijn om te vragen of je hier de beschrijving van hebt? Ik wil graag iets creatiefs gaan maken/doen, om wat te maken voor onze aanstaande dochter. Dit vind ik wel iets
Het patroontje staat hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/485704-breipatroon-slaapzakje-gezocht.html
echt zo balen dat ik niet kan breien!!! kan wel haken... toch eens googlen! gaaf hoor dames... vind dit een leuk topic! Denk dat ik een dekentje ga haken voor in de wandelwagen... en voor in bed en voor in de box! hihi
Ik ben ook bezig met een dekentje te haken. Voor mijn zoontje ook gedaan, deze: (heb ff geen andere foto hihi)
Ik gebruik gewoon de voetenzak van de kinderwagen zelf. Ik heb een Eaywalker. Alleen is dat wel heel warm in mei. Ik zou eerder een Lodger Wrapper kopen. Dat vind ik nou zo'n fijn wikkeldekentje. Ik heb een roze, die mag je wel van me overnemen. Lodger wrapper newborn cotton stars | Villa Vrolijk
Ik heb in de wandelwagen een laken en dekentje die dubbel gevouwen is. Verder heeft ze dan zelf nog een dik vestje aan boven haar kleding. En de wandelwagenkap/doek. In mei moet je even kijken naar t weer, denk dat laken met1 deken wel genoeg is en dan moet je kijken of die kap er ook over moet. Als t heel warm is, alleen een laken? Als jullie de maxi cosi voetenzak gebruiken, doen jullie dan ook nog een vestje/jasje extra aan en gebruiken jullie dan ook nog die overkapping?
Een paar posts eronder staat een link. het is een breipatroon. http://www.zwangerschapspagina.nl/de-babyuitzet/485704-breipatroon-slaapzakje-gezocht.html Ik heb net gevraagd aan mijn moeder of ze hem ook wil maken in het lichtgrijs.