Ik heb altijd het voorbeeld van mij oudste zoontje voor ogen.. Nooit willen eten - slecht slapen - en tot anderhalf jaar een avondfles en snachts ook nog een fles. Nu heb ik echt een totaal ander ventje! Hij eet heel goed zijn warme prakje op en ook een toetje! Nu wil hij al een paar avonden geen fles meer! Ik geef m express al 2 uur na zijn eten. Kan het gewoon zijn dat hij geen fles meer wil??? Ik had er totaal geen erg in dat het nu al kon omdat mijn vorige zoontje tot anderhalf jaar altijd nog zoveel dronk.
is hij pas 8 maanden! knap hoor! als hij goed toetje eet zal het geen probleem zijn...hoeveel flessen krijgt hij nog? en wat ernaast? dex hier is 9,5 mnd en heeft nog 4 flessen ha ha
Nou ik stond er eigenlijk ook al van te kijken hoor want ik vond het ook best vroeg.. Andere zoontje pas bij anderhalf jaar.. En kwam snachts ook altijd nog. Hij krijg niks extra.. Zo ziet zijn schema eruit. 7.00 wakker Fles 210 10.00 - 11.30 slapen 11.30 fruithapje 13.00 hele boterham ( zonder korsten ) 14.00 Fles 210 drink hij niet op. 14.00 - 16.30 slapen 17.00 warm eten ruim 200 gram 17.45 toetje 100 gram 19.00 fles ( vanavond weer geweigerd )