Ons zoontje krijgt door al zijn flessen van 180+6 altijd 2 schepjes nutriton (johannesbroodpitmeel) Nu zijn we sinds een paar dagen voorzichtig gestart met pap (omdat hij hier voorheen nogal heftig op reageerde) Gisteren en eergisteren een bordje gemaakt en daarvan een paar hapjes gegeven. Nu had ik door de melk geen nutriton gedaan omdat ik dacht dat het door de pap al dik genoeg was.... Hij heeft wel die dag een paar keer gespuugd. Gisteren ging het al beter (minder gespuugd) Vandaag heb ik een halve eetlepel bambix door zijn fles gedaan maar wel nutriton toegevoegd. (Ook omdat het zo weinig bambix was wat ik door zijn fles deed) Wat is verstandig? kan ik de nutriton achterwege laten? of voegen jullie het wel gewoon toe?
ben ook benieuwd! ik wil 'savonds ook de fles met iets rijstebloem gaan geven. gister heb ik op 210cc+7 schepjes 1 dessertlepel rijstebloem en 1 schepje nutriton gedaan. dit ging hier goed... lees hier even mee over andermans bevindingen!
Bij mij gaat het trouwens niet om rijstebloem, maar om bambix fijne granen... Weet niet of het daarvoor hetzelfde geldt
Mij is verteld door nutricia voedingslijn dat rijstebloem in de maag weer dunner wordt dus vor het spugen moet je gewoon nutriton bij de fles doen.. fijne granen weet ik eigenlijk ook niet, heb vanmorgen voor het eerst papfles gegeven en er gewoon nutriton bij gedaan..