nee ik bedoel de flesvoeding ervan. Blijkbaar nog vrij nieuw. Je hebt standaard zuigelingenvoeding 1 en opvolgmelk 2. Het is ook van Nutricia dus vandaar dat ik me het verschil afvroeg met Nutrilon.
volgensmij zit in de Nutrilon nog Immunofortis (wat dat ook wezen mag.....) en in de Bambix niet. wup
en de prijs.. Je kunt ongeveer evenveel schepjes uit de beide pakken halen, en nurtilon is dan 10,nogwat en bambix 8,nogwat.. Mooi weer 2 euro bespaard.. Wij zijn overgestapt op de bambix. C heeft verder nergens last van gehad, en wij hebben ook geen rare dingen gemerkt met klaarmaken.. Nadeel is dat bambix in 2 zakjes zit, die legen we nu in een oud nutrilon blik, kun je nog steeds makkelijk de schepjes afstrijken
er zit volgens de verpakking een 'speciale mix van prebiotische vezels in' ............ Zit bambix ook per twee folieverpakkingen in de doos?
Ik vind 2 zakjes wel handig... tenminste ik neem aan dat het hetzelfde idee is als Friso? Zijn het echt zakjes of zijn het van die verpakkingen net als Friso, want dan zouden ze misschien ook wel in de friso bewaardoos kunnen... In een oud nutrilon blik is ook handig, misschien is dat wel wat bij bambix de kosten drukt? Geen blik eromheen? Zelf geen ervaring met de melk van bambix, zie het wel steeds vaker opduiken in supermarkt en drogist.
Je kunt wel weer bambix blikken bestellen Die zakjes zijn van de "aluminium-achtige" zakjes. Toen we laatst een weekendje weg waren hadden we een zakje los mee, met een klemmetjes erop.. Scheelt toch weer wat ruimte.. Friso gebruik ik niet, dus geen idee hoe die eruit ziet.
ja is hetzelfde als die van Friso. Je kunt van die frisobewaardingen krijgen bij friso voor weinig geld. Erg handig. (zaten overigens standaard in de zw.schapsdoos van Prenatal)
ik dacht dat ik het eens op het pak heb zien staan. Zal vanavond wel eens kijken of het ook op dit pak staat.. Wij gebruiken nu een oud nutrilonblik..
hmm, ik heb gisteren nog een nieuw pak gehaald, maar daar staat niks op over een blik.. Misschien kun je hun infolijn bellen (0800-BAMBIX1)...
bij aankoop van een pak krijg je ze nu bij sommige etos filialen. Heb contact opgenomen met nutricia en ze sturen er nu eenmalig gratis een naar me op!
Denk dat je de mama&baby doos van de kruidvat bedoelt? Daar zat ie namelijk bij mij in, maar idd erg handig. Vond het belachelijk om hem via de Friso te bestellen.