hallo mijn dochter is bijna 6mnd ze krijgt nu friso 1 maar nu is dus bijna mijn friso 1 op en mijn nutrix ook wil eigenlijk niet meer friso 1 kopen maar 2 als het op is ook wil ik dan gaan beginnen wanneer mijn nutrix op is met bambix maar hoe ga ik het doen in een fles ? wel zo makkelijk of toch op een lepeltje en gebruiken jullie ook bambix voor de laatste fles? mijn vraag is dus hoe geven jullie de bambix met lepeltje of in de fles oja en welke speen gebruiken jullie dan? ik gebruik met de nutrix de 1,2,3 speen en die doet het prima
hoi ik heb gister voor het eerst nutrix rijstebloempap door haar fles gedaan en we hadden al een andere speen gekocht een 6+ speen van avent maar blijkt dat dit toch niet werkt ze moet heel hard aan de speen zuigen en het komt er maar langzaam uit. doe ik iets niet goed of zouden er nog andere speciale spenen zijn van avent voor dikkere vloeistoffen
123 speen, of misschien pap-spenen? Ik heb de 'standaard' spenen -die passen op mijn difrax fles- en daar had je dus ook pap spenen van. Maar ik gebruik ze niet: Het gaat prima door standje 3, ook het laatste, nog wat meer ingedikte, beetje...
Senna krijgt 's ochtends haar bambix pap uit de fles met de 123 speen van Avent. Ik doe 6 eetlepels bambix in haar fles en ze drinkt deze met gemak leeg op standje 1. Tot een week geleden kreeg ze 's avonds en 's nachts (Senna komt 's nachts vaak ook nog voor een voeding) nutrix door haar melk en dat is nu alleen 's avonds bambix geworden. Ze krijgt nog een kwart borstvoeding en drie kwart flesvoeding.