Bambix koekjes, Liga etc

Discussie in 'Voeding' gestart door eve, 26 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Wil Fynn binnenkort graag iets tussendoor gaan geven in de vorm van een koekje, rijstewafel, broodkorst of iets dergelijks.

Maar ik vind het eerlijk gezegd een beetje eng aangezien ik bang ben dat hij zich daarin verslikt.

Hoe zijn jullie daar mee begonnen? En hoe ging dat?

2. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    persoonlijk denk ik dat je beter met liga eerste stap kunt beginnen...
    die zijn een beetje sloffig zeg maar en daardoor is de kans dat het afbrokkelt heel klein en bij de bambix koekje brokkelt het wel af...

ik gaf mjin dochtertje liga e ner was nix aan de hand en toen gaf ik haar een keer een bambix koekje en daar stikte ze zowat in....

( weet het mijn kindje is nog erg jongmaar ik mocht het dus doen van het buro nu blijkt maar weer dat het buro ook niet alles is :rolleyes: dusmijn dochtertje krijgt de eerste maand geen koekjes meer.....)

wel er altijd bij blijven he ;)

3. Iloon

Iloon Fanatiek lid

5 mei 2007
    2.583
    0
    0
    Huismama
    Maastricht
    idd Liga 1e stap is prima om mee te beginnen

4. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ikzelf ben begonnen met een rijstwafel en broodkorstje (ben er zelf niet zo voor om meteen te beginnen met koekjes ed)

Hij zal zich waarschijnlijk wel eens verslikken maar dat is heel normaal... het kokhalsreflex ligt nu nog relatief ver naar voren in zn mond en zal met de tijd en door oefening naar achteren opschuiven en zo zal hij zich steeds minder vaak verslikken. Zolang je zorgt dat hij tijdens het eten goed rechtop zit en je erbij blijft kan je dat rustig proberen.

5. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hoi eve,
    kan beide liga of bambix...ik vind zelf de liga snel afbreken ga nu bambix proberen en ik maal de liga fijn, niet te, en meng het door de fruithap went het ook aan korreltjes....
    Rijstwafels wil ik pas mee beginnen als de koekjes goed gaan...omdaar nog sneller stukjes afbreken...

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    De rijstewafels worden heel snel zacht in de mond, dus die kun je gerust geven hoor. Lynn heeft eerder een rijstewafel dan een liga gehad.

7. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    van liga en rijstenwafeltjes stikte ze zowat omat dit snel afbrak.
    De bambix koekjes smelten en zijn super ook om vast te houden. er breekt soms ook wel wat af maar dat smelt in haar mondje ook gewoon.

Deel Deze Pagina