reactie op spinazie?

Discussion in 'Voeding' started by zonnetjes, May 1, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

Aug 19, 2006
    3,079
    1
    0
    drenthe
    weet eigenlijk niet of ik hier goed plaats..
    leg eerst het wel even uit.

vorige week donderdag heeft sophie spinaze (diepvries van iglo, niet creme) met aardappelen gehad. afgelopen maandag ook weer. ik heb gelezen dat je spinaze beslist niet vaker dan 2x pw mag geven ivm nitraat geloof ik.
    nu is sophie altijd een vrolijk meisje en lacht altijd, de leidsters op kdv kennen haar niet anders. nu haalde ik haar dinsdag op van kdv, daar was ze de hele dag geweest. de leidster zei tegen mij dat sophie, sophie niet was die dag. ene moment huilen, dan weer lachen. ze was (en is ) niet ziek. 's avonds hebben we niks gemerkt aan haar, wel was ze pas tegen 9 uur moe en is toen pas naar bed gegaan. normaal gesproken gaat ze tussen 7 en 8 naar bed.

nu zit ik me te bedenken, zou het misschien kunnen doordat ze al 2x spinazie heeft gegeten?

2. randi

randi Niet meer actief

denk eerder dat het een sprongetje of mischien een tandje is dan van de spinazie, als ze daar slecht op zou reageren zou je eerder aan uitslag en krampen denken dan een wisselend humeur

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    't Kan van alles zijn. Hou haar goed in de gaten als je over een week of wat weer spinazie geeft. Is ze dan weer anders dan anders, dan valt het blijkbaar niet zo goed bij haar.

4. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Ik denk ook eerder aan een sprongetje of tandjes. Wij hebben wat jij beschrijft net weer achter de rug.

Tip: als ik spinazie geef, doe ik altijd een beetje aarappelpuree (van tevoren ingevroren in ijsblokjes) en wat deelblokjes spinazie in een bakje en dat geef ik mee. Zo hoef je de spinazie maar 1 x op te warmen.

Succes!

5. linda84

linda84 Fanatiek lid

Sep 3, 2006
    4,383
    36
    48
    Mijn dochtertje heeft ook de hele nacht gespookt nadat ze spinazie op had. Ze had echt last van haar darmen. Voorlopig krijgt ze dus even geen spinazie !

6. rodelief

rodelief Fanatiek lid

Feb 14, 2008
    1,527
    0
    0
    Als ik spinazie geef kan mijn kleine vent de volgende dag moeilijk poepen. En is dan ook iets huileriger dan normaal. Dus ik geef hem heel af en toe eens spinazie.

Share This Page