Begrijp er niets meer van. Onze dochter krijgt nu al 2 weken fruit en groentehapje. Fruit een kwart potje, en groenten een half potje. ( voor 4 maanden ) Dit is 2 weken lang goed gegaan, maar gister kreeg ze ineens 2 uurtjes na haar groentehapje vreselijke krampen en flink boeren. Ik dacht nog : kan misschien een keertje voorkomen. Maar vandaag gaf ik haar het groentehapje om 3 uur en ze heeft net dus weer een uur lang liggen krijsen van de krampen, en telkens kwam er wat maagzuur omhoog. Ze heeft sinds de geboorte al Infacol, maar daar zijn we een paar dagen geleden ook mee gestopt. Zou mijn dochtertje nu krampen hebben gehad van het groentehapje, of kan het komen door het stoppen met de Infacol ?? Als het van de groenten komt, moet ik dan per direct stoppen met het geven van het groentehapje ??
Beste Sjanniee, Ik durf niet te zeggen of het komt door het groentehapje of door het stoppen met de Infacol. Er is maar één manier om daar achter te komen. Geef je kindje de komende dagen even geen groentehapje. Als hij dan alsnog blijft krijsen, dan komt het misschien inderdaad door het niet meer geven van de Infacol. Groet, Anne