Bambix opvolgmelk schuimt, andere merken ook?

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door Mar001, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar001

Mar001 Actief lid

25 nov 2007
    148
    0
    0
    Hallo,

Mijn zoontje is inmiddels 6 maanden en ik ben de afgelopen week overgegaan van Hypo Allergeen (extra care) Kruidvat 1 naar Bambix opvolgmelk 2.
    Nu valt het mij op dat de melk erg schuimt. Het lijkt haast wel opgeklopte melk haha.. :)
    Nu vraag ik mij af of dit normaal is, hebben andere merken dit ook?

Groetjes,
    Mar

2. Muis511

Muis511 Niet meer actief

Mag ik je vragen waarom je voor Bambix bent gegaan? Ik gebruik nu ook Kruidvat 1 extra care en ben van plan om straks Kruidvat 2 extra care te gaan geven.

3. Mar001

Mar001 Actief lid

25 nov 2007
    148
    0
    0
    Kruidvat zit hier niet om de hoek, dus moet er speciaal voor op pad.
    HA van de bekende merken is best prijzig, dus ik dacht ik probeer gewone standaard voeding. Ik heb de voeding gemengd en de verhouding bambix tov extra care langzaam verhoogd en het gaat goed. Mijn man heeft hooikoorts, vandaar dat ik in eerste instantie met HA ben begonnen.

Groetjes Mar

4. Muis511

Muis511 Niet meer actief

Dan begrijp ik het! Helaas kan ik je verder niet helpen. Ik hoop dat er iemand is die het wel weet. Wij zijn allebei allergisch dus gaan door met HA van Kruidvat. Succes!

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Schuimen komt door schudden. Het milkshake-effect. Je hebt dan veel lucht in de melk, en je kind kan daar buikpijn of kramp van krijgen.

Je kunt i.p.v. schudden beter de melk omroeren met een schone vork. En evt. toch nog een ander merk proberen, Bambix klontert enorm.

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ooo echt, krijg je kindje buikpijn van dat schuim??
    Nou snap ik waarom hij zoveel winden laat en heel erg diaree de laatste tijd..

Zou dat kunnen??

7. Puppy78

Puppy78 Fanatiek lid

16 apr 2008
    2.099
    0
    0
    Nou eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat de klachten die je omschrijft zijn toe te schrijven aan een beetje schuim in een fles.

Deel Deze Pagina