dat word al paar weken op het shopahollictoppic geroeppen maar helaas heb ik net de sjopze binnen en ik zie alleen code tnt3pag voor 10% dusssss ben bang dat het ook bij die 10% blijft
okeey het is een gok denk ik dan maar! vanaf 10 maart 20% korting en of het echt waar is........... dat moeten we maar afwachten maar nu 10% met code tnt3pag
we gaan eerst op vakantie en als daarna nog 10% is......................... maar 20% zou beter zij hihihihi
online2011 MAMA geeft jou deze maand 3 cadeaus: - Mama-magazine via pelikaantje. Het was een heel gezoek wie het balletje heeft opgegooid maar hij bestaat dus...wachten nog!
'hahaha miepie dat ga ik jou niet zeggen anders koop je hem voor milou en het is de laatste hihihihihihih na de vakantie als ik heb betaald mag je het weten hihihihihi hij is echt heel gaaf!
haha ja dat is ook erg belangrijk hou niet voor niks van alles in de gaten....want heb nog veel op mn verlanglijstje staan voor de zomer....hihi en dan 2 kids hmm ben blij als de kinderbijslag binnen is!