Hallo, Ik ben eigenlijk benieuwd wat jullie vinden van hetgeen Thijmen op een dag te eten en drinken krijgt: - Ochtend: 1 boterham met jam/ 100 cc melk - Tussendoor: biscuitje, stukje ontbijkoek, liga, soepstengel o.i.d met een flesje roosvicee met water - Middag: 1 boterham met leverpastei, smeerkaas o.i.d en lauwwarme thee - Tussendoor: stuk fruit - Avondeten: eet hij met de pot mee, met klein beetje yoghurt na - Na het badje: 200 cc melk met 2 schepjes pap De fles roosvicee met water is een volle fles van 260 cc en daar drinkt hij over een dag ongeveer 180 cc van op.... Ik ben erg benieuwd wat jullie hiervan vinden! Groetjes Karin
Hoi, Nou dat is toch een net eetpatroon, Djaydee eet 's morgens 200cc pap tussendoor fruit lunch 2 boterhammen en ongeveer 100cc melk tussendoor een koekje/doosje krentjes of rijstsnoepjes 's avonds proberen te avondeten binnen te krijgen lukt meestal niet vla of yoghur over de gehele dag drinkt ze ongeveer 360 cc roosvicee. Groetjes Monique76
Ziet er toch mooi uit! Ik zou alleen de roosvicee tot een vast drinkmoment beperken en voor de rest van de dag water onder handbereik houden i.v.m. de tandjes.
KaChris, niets mis mee toch, met Thijmen's schema! Hier het schema van Daan: - 's morgens 210 cc melk met 7 eetlepels Bambix - tussendoor 2 stuks fruit (gepureerd of in partjes) - 's middags 2 boterhammen (zonder korstjes, want die hoeft meneer niet): een met hartig (kaas, smeerkaas of smeerworst), een met zoet(appelstroop of chocopasta), en een fles van 200 cc melk met een beetje sap erdoor - tussendoor een liga, plakje ontbijtkoek, rijstwafeltje, lange vinger of soepstengel, en een flesje roosvicee of appelsap van zo'n 150 cc - 's avond 250 gr warm eten en 125 ml yoghurt met een beetje sap erdoor Groetjes, Wendy