hallo, Vraagje: kan ik bambix pap ook om 17:OO gegeven inplaats van Nutrilion.? Of kan ik dat het beste in de ochtend geven of voor het slapen gaan.? Groetjes
wij geven de Bambix Pap (groeipap va 8 maanden) 's morgens en voor het slapen gaan Nutrix pap. Daarvoor gaven we 's middags pap (groeipap va 6 maanden) en 's avonds Nutrix.
die heb ik ook net gehaald bambix pap van 6maanden en die voor het slapen gaan is van nutrix? en die is echt voor het slapen gaan kan je die gewoon bij de albertheijn halen.? En heet het alleen nutrix en is die er ook van 6maanden.? Groetjes
Je moet de pap mengen met de nutrilon! Dus je hebt altijd allebei nodig. Wij gaven tot vorige week altijd 's avonds de papfles, dan kon Nils met een lekker vol buikje gaan slapen. Nu krijgt hij 's morgens de papfles, om alvast te laten wennen als hij dadelijk gewoon 3 keer per dag eet. Ik weet niet hoe oud je kindje is, maar rond 17:00 zit je ook weer met een groentehap of maaltijd, dan wordt het mss te veel. Succes groetjes Inge
hahaha geeft niet. We hebben net payama hapje gegeven. En ze ligt nu lekker te slapen. Ze zat er erg vol van en ze vondt het heerlijk!
Ruben krijgt gewoon s avonds bambix in de fles, gaat goed! Enne, bambix komt echt niet op een week, die kleine van jou is zo goed als 6 maand!
Hier Bambix groeipap vanaf 6 maanden `s morgens als ontbijt en ook voor het slapen `s avonds...dit op advies van het CB! Liefs Emma
hoi, hoe maken jullie de bambix aan. Ik heb nu namelijk de melkpap, waar al opvolgmelk bijzit dus je hoeft alleen water toe te voegen. Hoe zit dat met de gewone bambix
Bambix maak je gewoon aan met opvolgmelk. Dus je maakt zoals gewoonlijk een fles melk en voegt daar de bambix aan toe. Als je net begint doe je 2 voedingsschepjes en dat voer je langzaam op. Misha zit momenteel op 6 voedingsschepjes. Met 2 voedingsschepjes gebruikte ik nog gewoon Difraxspeen maat M, maar nu het wat dikker is gebruik de L (papspeen). Als je het van een lepeltje wilt gaan geven, dan maak je de opvolgmelk klaar in een bordje. Dus water opwarmen, in het bordje gooien. Melkpoeder erbij, roeren met een vork. Dan Bambix erbij en dan zo dik maken dat je het met een lepeltje kan voeren. Ik denk dat je dan zo'n 10 a 11 voedingsschepjes toevoegd...