hoe laat ik ons zoontje zijn muts/pet ophouden?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door missmariska01, 21 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

hoe laat ik ons zoontje zijn muts/pet ophouden?
    ons zoontje wil geen muts op geen petje, hij doet die meteen af. of gaat huilen.
    iemand tips? als het van de winter erg koud is zet ik hem graag een muts op maar hoe :confused:

2. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Muts met touwtjes?

3. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Dat is bij mijn dochter ook nooit gelukt. Nu ze wat ouder is (bijna 2 en een half) kan ik nog wel zeggen dat ze niet naar buiten mag zonder muts en dan blijft ze er ook wel af.
    Geen idee dus!

4. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    misschien jasje met capuchon,en dan de sjaal zo eromheen doen dat ie op zijn rug hangt.....

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier is het probleem ook al... Dus ik lees lekker mee :D

Alleen muts met touwtjes heb ik ook al es geprobeerd (om te testen) en hij blijft eraan trekken... Blijft dus dan lekker voor zijn ogen hangen en begint dan te huilen :( Ook de muts van de jas op met sjaal maar dan ook trekt hij zich een ongeluk aan de muts haha :)

6. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

hihih Sammie vind het maar niks zo'n ding op je kop :p
    En trekt zich een onsje..! Liever dat, dan dat hij koude orgen krijgt, en ziek word :D

7. missmariska01

de muts van zijn jasje helpt niet :confused: ik had die op gezet en hij begon te huilen helemaal in paniek..

8. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Bij sommige kinderen kunnen de oren er af vriezen en ze houden NOG hun muts niet op...

9. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Nou misschien werkt een bivakmuts.... krijgt hij in ieder geval niet zomaar af maar ja of hij het leuk vind ?!?!

10. Mamariek

Mamariek Actief lid

6 aug 2007
    201
    0
    0
    Bussum
    heb er nog totaal geen verstand van hoor (mijn zoontje is nog niet zou oud), maar misschien kan hij zelf een leuke uitzoeken zodat hij die dan wel wil opzetten? weet niet of hij daar misschien te jong voor is?

11. Inky

Inky Fanatiek lid

12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    Tja mss minder fijn voor moeders maar zelf ook een muts opzetten? Hier heb ik het probleem ook gehad maar dan met een sjaal. Toen ik een sjaal aan deed deed meneertje het ook.

Met de muts is het hier ook opgelost. Niels krijgt een muts op en die vind alles nog best maar als NIels een muts op heeft dan moet lars er ook een op haha.

12. missmariska01

met zelf een muts opzetten dat heb ik al geprobeerd maar helpt niet :(

13. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    mijn eerste wou het ook nooit als baby totdat het echt koud werd
    toen bleef hij er ineens van af

14. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik heb nu een muts bij de H en M gehaald, beetje zo'n vliegeniersmuts en die heeft van die oorkleppen die je met een bandje met een drukknoop onder zijn kin kunt vastmaken. Misschien is dat wat? Ik heb Tymen overigens heel vaak een pet opgehad dus hij heeft helemaal geen moeite met iets op zijn hoofd. Daar heb jij natuurlijk nu niet zoveel aan, maar misschien wel andere mama's met jongere kinderen die dit topic meelezen.

15. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Als wij bij Teun zijn muts op zetten wil hij hem er ook afhalen..als wij dan zeggen nee muts blijft op is het goed en blijft hij er ook vanaf.......
    en het is er 1 zonder touwtjes.....

oeps toch een makkelijk kind?

Deel Deze Pagina