heey meiden ik heb ff een vraagje mn dochter is nu 2,5 week oud en heeft 6 voedingen per dag!!! hoeveel kreeg jullie kleien met deze weken en wanneer gingen jullie over op 5 voedingen??? en hoeveel cc geven jullie??? xxx
Carry had een handige link geplaats .. http://www.dsv.nl/~miriam/hoeveel.htm Ik geef Britt nu 5 voedingen van 150cc (165 met 5 scheppen voeding) per dag.
Ik denk dat het cb je gauw genoeg laat weten wanneer je kan overstappen op een flesvoeding minder. Mijn dochter kreeg met twee en half week nog 8 voedingen per dag. Ik denk dat je het beste even kan vragen op het cb.
De hoeveelheid fles voeding gaat op het gewicht van de baby. Alleen mijn zoon mag 150 cc 5 x op een dag alleen als hij dat krijgt spuugt hij veel er weer uit. Dus geef ik hem nog steeds 135cc 5 tot 6 keer op een dag. Heb nog niet het idee dat hij meer moet hebben.
idd op gewicht van je baby is dat meestal de mijne weegt 2weken terug 3750 en drinkt 100cc en soms 120cc, terwijl ze met haar gewicht eigenlijk gewoon 120cc zou moeten drinken lukt het niet echt. ligt echt aan wat een baby zelf aangeeft want inproppen is meestal terug overgeven.
Lisa is nu anderhalve week oud en drinkt meestal 6 keer 80cc. Soms een keer 20 tot 30 cc per dag meer. Ze geeft het zelf aan.