baby huilt achterop de fiets in maxicosi

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door gevalletje, 30 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gevalletje

gevalletje Actief lid

3 mei 2008
    254
    0
    0
    Hoi,

Wij werken en wonen in het centrum van n stad. om bas weg te brengen met de benenwagen doen we n uur totaal over.En auto vind ik zonde. dus we hebben n babymee voor op de fiets waar de maxicosi instaat. Het is tot nu toe goed gegaan. De laatste week huilt bas altijd zodra we n drempel over rijden (heel voorzichtig natuurlijk en niet te ontwijken...)hij krijgt wel tandjes.

hebben jullie hier ervaring mee dat je baby gaat huilen achterop de fiets in de maxicosi?

bedankt.

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

als ie het eerder altijd goed heeft gevonden is dit mischien inderdaad omdat hij tandjes krijgt, dan doet het zeer als je over bobbels rijd, heb je geprobeerd af te stappen en de achterkant van je fiets op te tillen zodat hij de "bump" niet voelt?

3. gevalletje

gevalletje Actief lid

3 mei 2008
    254
    0
    0
    wel geprobeerd maar ik fiets door t centrum dus veel klinkers en verkeersdrempels... we hebben ook maar besloten om toch te gaan lopen.. is ook goed voor ons :) dank je voor je reactie

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

oh dat is geen doen inderdaad ;)

5. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Ik heb er nog nooit last van gehad. Onze dochter ligt altijd lekker te ' ahen' (lees aah, aah) als ze in de baby-mee zit. Als het echt specifiek is als je over een drempel gaat kan het zijn dat ie dan pijn heeft/last heeft van iets?? MIsschien eens met z'n tweeen fietsen zodat de ander kan kijken wat er gebeurd als je over een drempel gaat??

6. gevalletje

gevalletje Actief lid

3 mei 2008
    254
    0
    0
    dat zullen we ook nog eens gaan doen ja. even met zn 2en fietsen en in de gaten houden. bas heeft ook nog nooit gehuild maar hij heeft dan wel pijn, tis maar heel even want als je dan achterom kijkt dan lacht hij alweer.

Deel Deze Pagina