Misschien een nutteloos bericht Maar mijn zoon verkiest een appel boven een zoete cake, waar heel de familie bij zit Zo'n ogen dat ze trokken en ik blij Zo zien ze nog maar eens dat ik mijn kind niet dwing om gezond ook lekker te vinden. Sorry wou het even delen
Goed bezig!! Wat kan dat goed voelen he!! Hier net zo 1! Schoonouders denken ook altijd dat hij nooit een snoepje of koekje mag, maar hij vindt fruit veel lekkerder! Fijn joh! Hopen dat dat nog zo lang mogelijk duurt!
Ik stimuleer hem alleen...hij mag ook af en toe een koekje Ouders en schoonouders denken dat ik het te perfect wil doen
Oh ja, zo herkenbaar! Ik ben volgens mijn schoonouders ook een perfectionist en kan nooit de "touwtjes" eens laten vieren. Vind het zo naar dat ze zo over mij denken, want zo zie ik mijzelf totaal niet! Dus, ja, herkenbaar!
Hahaha zoo herkenbaar Ik heb hier twee hardnekkige snoepweigeraars hier (inmiddels 4 jaar). Ontelbare vreemde en verbaasde blikken verder en opmerkingen als 'zij eten nooit iets'. Tja, meestal niet omdat kinderen doorgaans snoep/koek/gebak/ijs krijgen op een feestje. Fruit, cracker, stokbrood ed slaan ze nooit af. Chips/zoutstengels ed vinden ze ook wel lekker.
Haha, wij waren gisteren bij de grote gele M, en hij genot enorm van de frietjes en kipnuggets, maar daarna keek hij de partjes appel zowat uit het zakje. Nou had hij geen echte keuze, maar was wel mooi om te zien. Trouwens ook ooit gehad dat hij z'n chips aan de hond gaf en toen zelf kwam bedelen om druiven..
We waren laatst op een verjaardag met me zoontje van 20 mnd. Komt er een bak chips op tafel. Hij gaat helemaal uit zijn dak. Me schoonmoeder geeft hem dus chips (heb ik geen moeite mee zolang het maar bij een paar blijft) schut hij zijn hoofd: nee, die! En wijst naar de druiven die ook op tafel staan. :-D