vraagje over nachtflesje

Discussion in 'Flesvoeding' started by xxjoxx, Sep 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. xxjoxx

xxjoxx Actief lid

Nov 5, 2011
    197
    0
    0
    NULL
    NULL
    onze kleine meid krijgt om de 4u voeding dus ook in de nacht...
    nu vroeg ik me af hoe jlie dan de fles klaar malen...ga je naar beneden flesje opwarmen in de magnetron of neem je een thermoskan gekookt water mee naar boven en doe je dan helft warm helft koud water uit de kraan erin?

ik hoor het graag!

2. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Tsjaa hier gelijkvloers.. Dus ik maakte m gewoon 'vers' in de magnetron

3. AtraVim

AtraVim Bekend lid

Nov 22, 2011
    706
    0
    0
    Hier gaan of vriendlief of ik met de kleine naar beneden, flesje maken, flesje geven, verschonen en dan weer naar bed.
    Fles gewoon simpel, lauw water uit de kraan, hoeveelheid schepjes, roeren en klaar.

4. Marleen1986

Marleen1986 Actief lid

Dec 22, 2010
    121
    0
    0
    Verzorgende IG
    Overijssel
    Ik gebruik ook gewoon lauw/warm water direct uit de kraan, en ik neem 's avonds melkpoeder bakjes mee naar boven die ik gevuld heb met de juiste hoeveelheid schepjes erin.
    Ik geef hem dan in mijn bed de fles.

5. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Ik of man haalt ons meisje uit haar bed en legt haar even lekker bij ons. Dan gaat 1 van ons naar beneden, kookt water en maakt een flesje. Flesje mee naar boven en bij ons in bed drinkt ze haar flesje. Dan leggen we haar in haar bedje en gaan we weer slapen.

6. Justy

Justy Fanatiek lid

Jul 12, 2011
    3,548
    0
    0
    Hier een flessenwarmer ip de slaapkamer en een container met afgemeten voeding...

7. moorske

moorske Actief lid

Jan 4, 2008
    479
    0
    0
    hier een thermosfles mee, en dan de helf koud water erbij en een bakje poeder

8. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk

Hier ook zo :)

9. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik geef meneer bij de eerste brul 's nachts eerst zijn speentje. Dat geeft mij tijd om zijn flesje klaar te maken beneden. Ik heb alles 's avonds al klaar staan: Flesje, poedercontainertje met de juiste hoeveelheid schepjes er al in, hoef alleen het water even warm te maken. Als ik hem nu om 22.30 ongeveer een flesje geef, red hij het inmiddels tot de volgende ochtend. Heerlijk :)

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb mn oude magnetron uit mn 1e huis boven op de logeerkamer staan, als ik 'm wakker hoor worden pak ik koud water uit de kraan - want warm is ongezond - 30sec en dan poederbakje erbij.

11. MissSol

MissSol Bekend lid

Dec 20, 2011
    518
    0
    0
    paraveterinair
    Alkmaar
    Ik heb een beaba bib expresso, s'avonds gaat die altijd op een dienblad met de rest van de spulletjes(melk, flesje etc) mee naar boven. Zo staat altijd alles klaar als er snachts of smorgens een flesje gemaakt moet worden. Helaas is het de afgelopen nachten ook weer nodig en is het flesje met 1 minuutje klaar echt ideaal!

12. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Zodra ik hoor dat hij wakker word, naar beneden, water koker aan (zit net genoeg water in), in de fles, koud water en poeder erbij en weer naar boven.

13. Jedine

Jedine Bekend lid

Oct 2, 2012
    899
    38
    28
    NB
    Op mijn nachtkastje staat: poedercontainer, flesje, flessenwarmer, luiers, doekjes,zinkzalf. Ik pak ik de badkamer koud water uit de kraan, warm wordt afgeraden, zet t in flessenwarmer en indertussen verschoon ik mn meisje voor me op bed. Soms moet ik haar heel even zoethouden omdat flessenwarmer nog niet klaar is.
    Na voeding ruim hald uur rechtop ivm reflux en dan dr wiegje in wat naast me staat.

Share This Page