mensen die hier kruidvat comfort 1 gebruiken? help

Discussie in 'Voeding' gestart door emmie, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emmie

    emmie Niet meer actief

    ik ben sinds 3 dagen overgestapt van kruidvat normaal 1 naar kruidvat comfort 1...vooral tegen spugen...seff krijgt maar 1 flesje per dag + de rest bv....maar is comfort ook goed voor het poepen? zoals ik lees over friso comfort enzo...dat kindjes daar zo goed van kunnen poepen...want sinds ik seff deze voeding geef heeft ie niet meer gepoept (wou wel, maar kon het niet, echt heel zielig) maar tot vanmiddag, schrok me rot, een mega luier vol, echt heeel vol, en normaal was zn poep aardig dun, en nu was het net pindakaas! hij is het wel kwijt in iedergeval ;)
    Maar wel raar opzich omdat het toch maar 1 flesje per dag is...ik nam eerst 120cc + 4 schepjes en nu 140cc met 4 schepjes om het te verdunnen...
    kennen jullie dit ook en is de kruidvat comfort dan zo'n verschil met de friso comfort?
    liefs Emmie
     
  2. Loeki2

    Loeki2 VIP lid

    3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ik ken het niet, maar als ik het zo hoor zit er Johannesbroodpitmeel in, kun je ook gewoon kopen en aan de FV toevoegen, of aan BV om het dikker te maken tegen spugen, Annika heeft het de eerste 2 maanden ook gekregen, maar z spuugt nu niet meer. Ontlasting wordt idd net mosterd zo dik.
     

Deel Deze Pagina