Fles geven een drama !

Discussie in 'Voeding' gestart door mamaantje, 11 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Valentino is 1 december 6 maanden geworden, dus we zijn over gegaan naar de Nutrilon 2 en grotere potjes groenten voor 6 maanden.
    Nou gaan de fruithapjes en groenten hapjes als een speer, die vindt hij helemaal geweldig. Maar zijn fles vindt hij helemaal niks meer.

Hij neemt met tegenzin een paar slokken en gaat dan heel hard brullen en krijsen. Nou heb ik het 4 dagen doorgezet, maar het blijft een drama.
    Dus we zijn van 4 flessen overgegaan op 3 flessen maar ook die wil hij niet. Nou heeft mij moeder er vanmiddag brood door gedaan en het hem met de lepel gegeven en dan eet en drinkt hij het wel ?
    Ook de laatste fles werd weer een drama .. en na een half uur heb ik het maar in een bordje gedaan en er nutrix door gedaan en het met de lepel gegeven. Dan weet hij niet hoe snel hij het op moet eten.
    Voordat hij bijvoeding kreeg.. dronk hij zijn flessen altijd tot het laatste drupje leeg en dan was hij boos dat ze op waren..

Heeft iemand tips voor dit eigenwijze drolletje :)

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    Zoo zeker eigenwijs :D Ik heb geen adviezen voor je, ik heb het zelf nooit meegemeaakt, maar hij krijgt wel eten binnen en dat is het belangrijkste toch!

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hij vindt het happen schijnbaar veeeel leuker dan het tutteren aan een speen!

Misschien wil hij een antilekbeker?

4. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    Elyesa wilde ook geen fles.
    ik doe nu de welk in een plestiek beker met rietje die kan hij zelf vasthouden en hij drinkt zijn melk helemaal op.

groetjes Talia

5. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Vanochtend heeft hij zijn eerste fles op, de tweede werd weer een drama.
    Ben nu bezig om een anti lek beker te proberen, maar hij snapt het nog niet echt...

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Mischien in een gewone beker geven?
    Alyssa snapt die antilek beker ook (nog) niet, maar vind t geweldig om uit een gewone beker te drinken!

Sinds mevrouw ook haar bijvoeding krijgt vind ze de fles ook minder aantrekkelijk, krijg het gelukkig nog wel naar binnen, maar gaat ook niet meer van harte..

Deel Deze Pagina