Vanavond eet ik onverwacht met de kleine man bij mijn ouders. Mijn moeder heeft gehaktballen gemaakt, heerlijk. Nu kan ons mannetje mee eten met de aardappeltjes en sperziboontje (prak ik heel fijn), maar mag daar ook een stukje gehaktbal geprakt bij? Het is namelijk wel met wat kruiden (iig zout en peper) en komt uit de jus. Ik heb geen idee. Hij heeft al wel eerder een stukje kip gegeten en tartaar. Maar nog geen gehakt.
Nee, dat gevoel heb ik zelf ook altijd bij vlees. Gek hè, in veel van die potjes zit het bijvoorbeeld wel, maar dan ook wel in kleine hoeveelheden. Vind het zelf ook nog niet nodig, maar soms doen we wel eens een heel erg klein stukje. Het zou ook qua hoeveelheid niet veel voorstellen. Aan de andere kant: kun je het ook net zo goed niet doen.
1 mini-hapje zal geen kwaad kunnen, maar ik zou hem bijvoorbeeld geen kwart gehaktbal geven. Heeft ie nog tijd genoeg voor om te leren kennen. Smakelijk!
oh wat heb ik nu trek in een gehaktbal haha. ik zou een grootte van een dessertlepel fijn prakken door zn eten, dat het toch wat smaak geeft. Is wel lekker toch hihi
Hier deed ik dat vanaf een maand of 10/11, zeg maar met de pot mee, maar beiden zijn niet zo van vlees.
Nou t was inderdaad ouderwets lekker, haha. Maar mijn moeder vond een pietsie bal ook geen goed idee: te zout. Verrassend toch
Misschien kan je de volgende keer een spercieboontje in zijn geheel geven? Mijn zoontje eet die heel graag zo uit het vuistje En... NIVEA.. Niet Invullen Voor Een Ander die oma's zijn zo gek nog niet hihihi
Grote kans nog dat hij de gehaktbal helemaal niet lekker zou vinden. Voor ons is zo'n balletje met zout, kruiden en ook nog uit de jus heel lekker, voor een baby die geen zout gewend is, is het echt een rare smaakbeleving. Veel te zout