geklots in buik???

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door malka, 27 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Hoi allemaal,

een beetje een rare vraag....

Vanochtend kreeg mijn dochter om 8:45 de fles (wat kan ze toch lekker uitslapen!!). Om 10:15 deed ik een soort van hop paardje hop met haar en ik hoorde de melk klotsen in haar buik!! Kon het eerst niet geloven, maar echt waar!!! Is dit normaal??? Zelf had ze dikke schik, dus nergens last van! Ze is trouwens 16 weken.

2. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Dat horen wij af en toe ook als we lekker aan het spelen zijn.
    Zolang ze zelf nergens last van heeft is er volgens mij niets aan de hand.
    Misschien iets rustiger spelen?
    Nu is onze meid een echte rouwdouwer, het kan niet wild genoeg gaan voor haar. :)

3. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Bedankt voor je snelle reactie! Ik schrok me echt wil vanochtend! Zal iets rustiger aan doen, ookal vindt mn meisie het leuk! ze lacht nu sinds twee dagen met geluid, wat het wel extra leuk maakt, maar ik zal me inhouden!!

4. Hier ook geklots hoor!!!

5. Onder water

Onder water Niet meer actief

Ik heb het zelf ook:D
    Als ik teveel gedronken heb , en zet mijn buik in en uit hoor je ook klotsgeluiden:D
    Echt zo grappig , mijn vriend dacht echt dat ik ziek was ofzo toen hij het voor het eerst hoorde.
    Sylvie heeft het trouwens ook , is niets ernstigs.

6. malka

malka Bekend lid

30 aug 2008
    847
    0
    0
    Vandaag had ze het weer niet... klonk echt als een ballon met water ofzo. Gelukkig dat het geen kwaad kan.. Volgens mij heb ik het zelf niet, zal eens flink op en neer springen:D

Deel Deze Pagina