Hallo, ik ben 37 jr en inmiddels 8 weken zwanger. Vorige week heeft mijn vriend onze relatie in een chat gesprek beëindigd. Ik heb hem vervolgens vijf keer proberen te bellen maar hij heeft vijf keer de verbinding verbroken. Een paar dagen later ben ik naar hem toe gegaan en omdat hij erg verdrietig was. Voor mijn gevoel was het een goed gesprek maar vanaf dat moment hoor ik weer weinig tot niks. Als ik een bericht krijg zit het vol verwijten en het ligt allemaal aan mij. Nu wil hij wel mee voor de echo deze week terwijl hij de hele week niet naar me heeft omgekeken omdat hij het niet aan kon.
He wat ontzettend naar! Neem aan dat jullie samen besloten hebben zwanger te worden?! Dan moet je relatie toch wel iets betekend hebben lijkt mij?! Wat een nare manier om je relatie te verbreken via de app. Wat is in godsnaam de reden dat hij je zo laat zitten? Heb jij hem iets aan gedaan?
Ik vind het heel vervelend voor je. Zo wil je je zwangerschap niet beginnen. Maarre...hoe oud is je vriend? Ik vind een relatie beëindigen over een chat als 30 plusser erg kinderachtig. Daarnaast zou ik niet meer achter hem aan gaan. Laat hem maar moeite doen als hij wat wil. Betekent niet dat je aan al z'n grillen moet toegeven. Als hij mee wil met een echo, prima, maar dan worden er bijv. wel goede afspraken gemaakt over wat hij nu precies wil. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Wat kinderachtig in een chat gesprek. Hoe oud istie?! Ik zou alleen doen wat voor jou goed voelt. Dus als je hem niet wil meenemen dan niet hoor. Sterkte!
Luister heel goed naar je gevoel en inderdaad loop niet achter hem aan. Ik weet dat je graag een moeder en vader wil voor je kleintje, maar zet even de rust als 1e prioriteit. Er groeit een kindje in je. En hij weet dat. Je hoeft niet continue te doen wat hij van jouw verlangd. Ik zou de bal even bij hem laten. Als hij de ballen niet heeft om eerlijk in je gezicht dingen te zeggen dient hij maar eerst weer eens wat moeite te moeten doen en respect voor jouw en jullie kind, voor hij eisen kan lopen stellen. Je weet dat je innerlijke rust de eerste 3 maanden heel belangrijk is, dat heeft ook betrekking op je denken. Luister naar je gevoel en luister naar je lichaam en DAT is op dit moment nummer 1 en wijk daar niet vanaf. Maar goed, dat zou mijn raad naar jouw.. Jij bent uiteindelijk degene die die keuze maakt of niet.... En........natuurlijk.....nog van HARTE gefeliciteerd... xxx
klinkt een beetje als een volwassen kleuter, wist hij van je zwangerschap af....??? denk goed aan jezelf en je kindje en vraag je goed af of jij zelf nog wel met zo iemand je leven wil delen?