je kan de wattevulling gewoon op de markt kopen bij een kleinvakkraam fiberfillvulling noemen ze het ook wel
Ja, daar had ik ook die piepschuimbolletjes gezien, op de markt. Ik denk dat een goed gesorteerde stoffenzaak die wattenvulling ook wel heeft.
Ik vind de prijs nog wel meevallen, hij is super handig,tijdens je zwangerschap om op je zij te liggen, met voeden, je baby erop leggen, is lekker warm en rollen niet weg. En nu heeft m'n man hem ingepikt, die slaapt ermee.
Ok, hier een vraag van een 'leek'. Ik zag het 'banaanvormige' kussen voor het eerst bij een vriendin die riep dat het reuzehandig was tijdens het voeden. Maar nu hoor ik hier ook mensen zeggen dat ze er beter door slapen. Eh.. hoe dan? Of haal ik nu 2 kussens door elkaar? Ik zie de banaan en de poef langs komen... Overigens, ik ben nu 19 weken en ik begin een byzonder GROTE drang te krijgen om van alles aan te schaffen. Ik haal overal babyuitzetlijstjes vandaan, heerlijk! groetjes, Amber
Je hebt voor de voedingskussens 3 verschillende vullingen . De piepschuimbolletjes , het hydro nog wat spul ( dat wattespul dus ) en nog een soort vulling . Alle 3 de vullingen zijn los te koop bij babywalz , maar is vrij prijzig vind ik . Nu las ik net iemand die zelf zo een kussen had gemaakt met hoezen van de hema . Goede tip , die ga ik zeker onthouden voor als ik nog eens zwanger word (hopelijk snel ) Groetjes Joyce