Waneer brood?

Discussie in 'Voeding' gestart door weethetwel, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    neeee niet dat ik het al doe hoor

maar vroeg me af wanneer jullie zijn begonnen met brood geven.
    En meteen met iets er op of zo kaal?

2. Yjc

Yjc Fanatiek lid

18 jan 2008
    1.133
    0
    0
    Tilburg
    Hier adviseert het CB brood vanaf 7 maanden.
    Wij gaven vanaf 6,5 maanden zo af en toe een stukje om op te sabbelen en sinds het weekend eet ze een halve boterham met wat boter.

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Louise was 7,5 maand toen we het hebben geintroduceerd.

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Brood mag eigenlijk pas vanaf 6 maanden ivm gluten. Wij zijn een week daarna begonnen. Eerst met boter, later met smeerkaas/smeerworst/jam/pindakaas.
    C at gelijk de 1e dag een hele boterham op..

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Inderdaad... je vroeg ook wat erop. De eerste periode alleen boter maar omdat Louise het bijna niet wilde eten geprobeerd in de melk/fruithap te dopen. Daarna jam, pindakaas, smeerworst, smeerkaas etc.

6. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Dus echt pas naar die 6,5 maand dat jullie het deden en de meeste met boter.

Ik ben zo bang voor dat kothalzen hebben jullie daar ook last van gehad of viel het mee..

7. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    hier met 6 maanden, mocht van cb. eerst een paar stukjes met boter en smeerworst of smeerkaas. binnen een paar dagen was het een hele.

groetjes, Miranda

8. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    C heeft eigenlijk nooit gekokhalst van brood (of ander eten). Alleen als er iets ergs plakkerigs opzit (jam/pindakaas), is het soms handig om het brood met de belegkant op de tong te leggen. Anders plakt het zo aan het gehemeltje ;)

9. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Oke dat is een goede tip bedankt...
    Gaan we zeker onthouden...

10. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    gggg over dat plakken gesproken een beetje off topic ;)

Van het weekend kreeg ons meisje voor het eerst een koekje ze vond het ten eerste super spannend en intressant en heeft er flink van gesabbeld gegeten. Op een geven moment wilde ik haar wat drinken geven maar ze kon niet goed drinken en zat maar gek te doen met haar tong en elke keer zaten er allemaal koek kruimels op mijn borst na een paar keer proberen kijk ik goed in haar mondje en zie dat zeker een kwart koekje nat gesabbeld boven in haar gehemeltje zat geplakt, toen dat weg was kreeg ik een snelle lach als bedankje en ging ze meteen goed drinken ;).

Was wel een grappig gezicht :p

Deel Deze Pagina