dat zou goed kunnen hoor. Maar voordat ze zwanger was, was ze ook niet geinteresseerd in mijn vriend. Aan de ene kant is het slecht van mijn vriend dat hij zo laat is gegaan toen. Aan de andere kant kan ik me er wel iets bij voorstellen. Er komt toch niets hartelijks of positiefs van haar uit naar mijn vriend toe. Mijn vriend is altijd wel aardig tegen haar. Andersom zij niet. Krijg altijd heel erg het gevoel dat ze op mijn vriend neerkijkt.
Maar je zegt zelf dat je vriend daar geen probleem mee heeft.... dus waarom zou hij dat dan als reden hebben om zo laat pas op kraamvisite te gaan?
dat mijn vriend waar geen probleem mee heeft? Ik weet niet echt waarom hij pas zo laat op kraamvisite ging. Ik denk omdat broer en zus niets met elkaar hebben. Hij ging onder dwang van zijn moeder, hij ging niet omdat hij het zo leuk vond om te gaan. Zijn zus zat er denk ik ook niet zo op te wachten dat wij langskwamen want zij had er voor gezorgd dat hun moeder op precies hetzelfde ogenblik op bezoek kwam. Ik denk omdat ze anders niet goed wist waar ze het met ons over moest hebben/dat ze bang was geen aanspraak te hebben met ons.