Contact met mijn moeder is erg goed. Soms is ze beetje overbezorgd of ik mijn dochtertje wel warm genoeg kleed als de wind beetje waait .
De band is wel goed, maar dat ze weg is gegaan net voor mijn bevalling kan ik haar toch niet echt vergeven. Dacht eerst van wel, maar qua gevoel kan ik dat niet. Maar verder is ze wel erg betrokken bij Manon en ze had er ook echt spijt van dat ze gegaan was.
Jeetje wat vervelend zeg! ik heb gelukkig een ontzettend goeie band met mijn moeder! wij hebben alles samen gedaan inkopen voor de baby, kamer uitgezocht, kinderwagen uitgezocht, zij heeft de kleren gewassen en gestreken eigenlijk heeft ze alles gedaan voor de kleine en mij wat de vader eigenlijk moet doen zelfs de hele bevalling aan me zijde gestaan en de navelstreng doorgeknipt hahaha
het is ook echt heel fijn want ik weet gewoon dat ze altijd achter mij staat wat ik ook doe! en daarom vind ik het ook heel vervelend voor jou juist omdat ik weet hoe belangrijk een moeder is... misschien zou je het eens kunnen zeggen tegen haar hoe jij je voelt! maar ja kan het wel zeggen maar ik weet niet hoe jou moeder in elkaar zit...