Nog steeds goed kunnen slapen!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mappel, 9 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mappel

mappel Niet meer actief

Meestal benik s avonds best moe en lig ik er om 10 uur wel in. Ik word uit mezelf wakker tussen 8 en 10 ergens. Heel af en toe word ik s nachts wakker, maar ik val dan ook direct weer in slaap. Ik hoef er niet uit om te plassen of te eten, ik lig heerlijk. Nu vroeg ik mij af, is dat wel normaal? Ik hoor iedereen over slapeloze nachten, maar ik heb dat helemaal niet, wel heel lekker hoor! Baby is ook erg rustig s nachts:)

2. Sempje

Sempje Niet meer actief

Jaloers! Ik slaap met 15 weken al niet meer lekker.
    Geniet er maar van :)

3. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik klop direct af maar ik slaap ook nog erg goed. Ik word ook niet wakker om te plassen ofzo. Ook op mijn buik liggen gaat nog wel al heb ik het idee dat wat baby betreft niet zo hoeft ;)
    Ik hoop dat dit nog heel lang zo blijft.

4. Tines mam van 2

Tines mam van 2 Bekend lid

11 feb 2013
    973
    0
    0
    Geniet er nog maar even van haha.

Hier vanaf 33 weken datvhet slapen minder werd.

Heb nu nachten dat ik wel 10 keer wKker ben maar kan ook zo een hele nacht doorslapen

5. Hysterisch

Hysterisch Bekend lid

24 aug 2013
    760
    0
    0
    Ik slaap, nu 33 weken, ook nog steeds goed! Soms word ik wel even wakker en dan ga ik wachten tot ik de baby voel en dan ga ik weer slapen. En ik kan ook rustig om half 9 wakker worden, me omdraaien en tot 11 uur slapen..
    Zal t wel nodig hebben ;)

6. Lirial

Lirial Bekend lid

5 sep 2012
    819
    0
    0
    #6 Lirial, 9 nov 2013
    Laatst bewerkt: 9 nov 2013
    Klinkt herkenbaar, sinds trimester 3 slaap ik heerlijk. Alleen trimester 2 was af en toe spoken s nachts.

Ik slaap nu (37+1) tussen 23:00 en 5:30 aan een stuk door, tenzij ik me heel druk maakte die dag. Meestal even plassen om half 6, dan weer terug tot 8/9.

7. Rockchick

Rockchick Actief lid

9 apr 2013
    353
    0
    0
    Groningen
    Wees blij ! Hier begon het vanaf week 32 ongeveer. Vandaag ook weer tot 04.00 wakker gelegen. Niks aan hoor :p. Geniet nog van je slaap , voor je weet verandert dit ;).

8. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Lekker toch:), hier bij de eerste tot t einde aan toe heerlijk kunnen slapen. Soms wel een keer eruit om naar de wc te gaan maar sliep direct weer door.
    Nu merk ik dat ik wat moeilijker slaap en ook langer wakker lig nadat ik naar wc ben geweest, maargoed spelen nu natuurlijk andere emoties mee dus niet te vergelijken.

9. Scorpio99

Scorpio99 Actief lid

11 jan 2013
    464
    18
    18
    Sinds een paar weken moet ik er snachts 1x uit om te plassen, maar gister heb ik in de avond vrij weinig gedronken en kon ik de hele nacht doorslapen. Dus ik ga voortssn in de ochtend en middag drinken :p

10. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb ook nooit erg slecht geslapen hoor. 1e zwangerschap niet. Deze zwangerschap moet ik sinds 4 weken ofzo 1x per nacht eruit om te plassen verder niet. Ik wordt meestal van mezelf wakker rond 9:00 en lig er rond 23:00 in.

11. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    248
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Pfff wees blij dat je nog lekker kan slapen! Hier al vanaf de 11 weken een drama! Gebroken nachten... doodop 's avonds... enige wat bij mij nog beetje helpt is zo'n lange kussen tussen mn benen... lig ik enigszins nog lekker....

12. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben ook gezegend tot nu toe met een prima nachtrust! Heel fijn! Moet er wel één keer uit om te plassen maar daarna slaap ik meteen weer verder. Ik werk nog fulltime dus de wekker gaat ook om 6.30 uur. Dat ik goed kan slapen ben ik dus wel heel blij mee, denk dat het je anders heel erg gaat opbreken. Ik kan zelf in ieder geval heel slecht tegen slaaptekort, dat wordt nog wat als de kleine er is....

Deel Deze Pagina