Nou ben ik me ervan bewust dat pasvorm/ merk nog even afwachten is, maar wilde hoe dan ook vast wat inslaan, ik heb dus 1 pakje pampers new born en een pakje van kruidvat new born. Aangezien ik vandaag of morgen een kleintje in mijn handen zal hebben en ik net van kruidvat een nieuwsbrief kreeg van pak pampers newborn 50 %... Ben ik toch wel nieuwsgierig wat nou wijsheid is ?
Ik heb hier al 3 pakken maat 1, 3 pakken maat 2 en 4 pakken maat 3 in huis, allemaal met 50% korting gekocht. Bij ons zoontje hebben we pampers ook altijd het fijnst gevonden en op gaan ze toch wel
Ja, maar deze acgtie is alleen voor de newborn....maar daar heb ik in principe dus 2 pakken van... dat ik niet volgende week al maat je 1 nodig ga hebben ik heb geen idee hoelang maatje new born past. is dat een week ? een maand ?
Pampers new born heb je in de maten 1 2 en 3 ik heb nu 2 pakken 1 en drie pakken 2 liggen (allemaal actie)
Hi Piri Piri, ik ga zo ook naar de kruidvat voor hetzelfde en ben ook aan het bedenken hoe veel... Maar de aanbieding is voor de Pampers New Baby -serie, die is er in maat 1, 2 en 3. Dus je kunt wel degelijk vast verschillende maten kopen. Ik ga ongeveer voor 2x maat 1, 4x maat 2 en 4x maat 3.
De pampers die ik heb zijn ook allemaal Newborn, daar heb je een maat 1, 2 en 3 in. Ik dacht dat maat 1 van 2-5 kilo was, maat 2 van 3-6 kilo en maat 3 van 4-7 kilo. Moet je eens kijken welke maat je nu al in huis hebt (ik denk maat 1 met urine-indicator?), kan je eventueel een maatje 2 kopen.
Weet iemand van de andere meelezers of je precies 1x gebruik mag maken van dit type kruidvat-aanbieding (en je dus bij een vestiging moet zijn die genoeg op voorraad heeft om het in 1 transactie te doen), of dat je tot de einddatum in verschillende vestigingen je gewenste aantal pakken bij elkaar kunt scharrelen?
Je kan "maar" twee pakken halen op de actie, maar deze actie herhaald zich regelmatig... paar weken terug ook twee pakken gehaald
Ik zou niet teveel van maat 1 halen hoor. Mijn zoontje was 9 pond bij de geboorte en paste eigenlijk al meteen in maat 2. Gelukkig had ik maar 1 pakje maat 1 die heb ik opgemaakt in een paar dagen en toen meteen maat 2. Maat 2 is al vanaf 3 kilo en de meeste baby's halen dat wel als ze geboren worden
Gewicht zegt niet altijd wat, hier gewoon een maat groter genomen als ze door gingen lekken. Hoe kleiner de maat, des te meer in een pak dus ook goedkoper. Mijn oudste was 7,5 pond en heb 5 pakken maat 1 gebruikt. Die had ik ook ingeslagen. Heb nu 3,5 pak maat 1 liggen en 2 pakken nr 2 van Aldi. Nu zijn die goedkoper dan nr 1 pampers dus gebruik ik die gewoon daarna.
Ik was nietzo weg vandie Kruidvat new borns, vond ze echt hard voor een pasgebore baby. Ik zou het dus eerst uitproberen voor je er een paar pakken van koopt. Mijn dochtertje zat denk ik 2 maandjes in new born maat trouwens.
Klopt. Staat bij.. : jouw persoonlijk voordeel : *Voor blije baby's gebruik je Pampers New Baby. Nu alle midpakken met 50% korting!* Nu met 50% korting! *LET OP!! Wegens een technische storing is het niet mogelijk om Jouw aanbieding te activeren. Daarom hebben wij deze alvast voor jou geactiveerd. Geldig tot 29 juni... Ik denk dat ik nog even wacht....sta op ploffen..
Mijn zoontje was acht pond bij geboorte, vier weken geleden. Hij is nu negen pond en past maat 1 nog steeds. Het zal niet zo heel lang meer duren voordat hij over gaat naar maat 2, maar vier pakken maat 1 zijn er zeker wel doorgegaan. Maar ik moet er wel bij zeggen dat mijn zoontje best lang en smal is (56 cm bij geboorte).
in deze aanbieding is maat 2 van pampers goedkoper, (48 voor5, 5) mt 3 weet ik eigenlijk niet, maar ik reken idd ook altijd de prijs per luier, dus nu nog mooi even inslaan!
heb ook geprofiteerd van de aktie al 3 x , heb momenteel 5 x maat 1 en 4x maat 2 .. maat 2 net gekocht.. ik weet niet hoe ze bij jullie zijn maar als de pamper te klein worden kan ik gewoon de pakken pampers omruilen voor een maat groter.. bij mijn 1e ook altijd gedaan.. nooit geen problemen mee gehad.
Klopt. Onder bevalling. Vaderdag oid... T gaat. Word heftiger.... En met jou dan? Jij was opgenomen toch?