Vanaf wanneer indalen eerste kindje?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Ikke20, Apr 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ikke20

Ikke20 Actief lid

Oct 13, 2008
    379
    1
    0
    Hoi Allemaal,

Zoals hierboven al staat heb ik een vraag over het indalen van je eerste kindje. Ik vraag me af vanaf welke week je dit kan verwachten? Nu is de kleine nog super druk, maar ik voel hem wel steeds groter worden. Dan draait hij zich helemaal om en dat kan soms een beetje een vervelend gevoel geven. Maar ik vind het over het algemeen heerlijk dat ik de baby zo goed kan voelen hoor :D .
    Alvast bedankt voor jullie antwoorden!

Groetjes Mariska

PS. Ik ben inmiddels 31 weken :)

2. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    verschilt denk ik. die van mij was helemaal nog niet ingedaald met de 40 wk en toch kwam ze op de uitgerekende datum eruit.

ze lag wel met dr koppie naar onder maar meer niet.
    pas toen mijn vliezen ineens knapten zakte ze naar onder. bevalling begon toen en ik was zo stom om door telopen whahaha. waardoor ze er dus scheef voor lag en uiteindelik een kleine bult op dr koppie had. die wel weer weggetrokken is hoor beetje zelfde idee als met een pomp. alleen dan aan de zijkant.

3. Margot1988

Margot1988 Actief lid

Sep 2, 2008
    402
    0
    16
    als je iets naar beneden scrollt staat er ook een topic hierover ;)

4. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
  5. Ikke20

Ikke20 Actief lid

Oct 13, 2008
    379
    1
    0
    Dank je wel voor de link. Ik had weer eens niet verder gekeken dat mijn neus lang is :oops:

Groetjes Mariska

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter lag tot 35 weken dwars en is toen pas zelf gaan draaien. met 37 weken is e ingedaalt en met bijna 39 weken ben iik bevallen

Share This Page