krampjes die komen en gaan, maar nog niet echt heftig. een ongemakkelijke buikpijn zeg maar. Ik vond indalingsweeen veel vernijniger.
indalingsweeen heb ik ook gehad, maar nu ons kindje vast ligt in het bekken, heb ik nog steeds dat gevoel, ik dacht misschien zijn dat dan voorweeen ofzo
steeds van die soort pijnlijke steken onderin je buik/schaamstreek. dan houdt het even op en dan komt het weer. weet niet echt hoe ik het moet omschrijven. Ik heb er nu ook nog last van, maar nu trekt het ook nog weer meer naar onderen
Zoiets had ik gister ook! Het was eigenlijk best pijnlijk! En na een half uur/3 kwartier was het weer soort van weg. Dus dat waren indalingsweeen waarschijnlijk? Kan dat al zo vroeg?
als het je eerste kindje is dan kan dat al wel met 33 weken. Bij een volgend kindje zie je vaak dat dat pas later is.
trouwens voorweeen of weeen verschillen niet zo gek veel. De eerste weeen van de bevalling kun je vergelijken met die van voorweeen alleen weet je nog niet of het nou voorweeen zijn of dat het echt gaat beginnen. De douche is dan een goede test. trekt het weg, dan zijn het voorweeen wordt het alleen maar sterker door het warme water dan kan het wel eens begonnen zijn. Voorweeen kun je dus best om de paar minuten hebben en dat een paar uur achter elkaar. Verschil met echte weeen is dat ze op een gegeven moment frequenter gaan komen, in hevigheid toenemen en langer duren.
@wendyp, 33 weken is niet zo vroeg meer hoor En idd, zoals luna73 al zei, bij een 1e kindje kan het zelfs al met 28 weken beginnen.
Hmm.. ok... Heb het nog nooit meegemaakt, dus heb geen idee hihi. En voorweeen? Vanaf wanneer kun je die ongeveer krijgen dan"?
bij de eerste had ik die helemaal niet. Toen ik weeen kreeg begon het ook echt. Bij de tweede heb ik dat vanaf week 38 heel vaak gehad. Elke keer die valse starts, ik werd er gek van. Maar bedenk maar zo, elke wee brengt je weer dichterbij je kindje.
ik heb nu al anderhalve week last van voorweeen, heel erg vervelend. vooral snachts vind mn buik het nodig om te oefenen. ik kijk dan meestal of er regelnmaat in zit of niet. tot nu toe nog geen geluk. het voelt bij mij meestal als heftige menstruatiepijn, maar soms zo heftig dat ik bijna moet gaan puffen. ik hoop echt dat de kleine snel komt. liefs doris
heb met Lasse 3 weken lang bijna elke avond voorweeen gehad. Inderdaad krampen en daarbij harde buiken. Heel onregelmatig. Voelt een beetje als het hele begin van echte weeen. Het ontspant als je er een warmwaterzak oplegt of lekker onder de douche gaat. BIj echte worden ze dan alleen maar heftiger.
Ik herken zowel de voor als ondalingsweeen. Bij die indalingsweeen had ik een enorme druk onderin en hierdoor kreeg ik pijnlijke steken in de vagina en anus, maar dat schijnt dan normaal te zijn. En bij de voorweeen heb ik ook die zeurderige menstruatiepijn, maar dan net een tikkeltje heviger. Daarnaast heb ik dan ook altijd harde buiken.(erg opgeblazen gevoel) Groetjes Annrieke