dames, Wat doen jullie in t bedje van jullie baby? Kruik, dekbed of deken? Laken. En onder in hoeslaken,...moet de baby ook in een wikkel doek? Welke zijn dat?
Wat ik ervan begrepen heb is dit: Molton Hoeslaken Laken Deken wij krijgen een december kindje dus heb 2 kruiken voor als dat nodig is.
Dus aks ik het goed begrijp gebruik je in het begin nog geen slaapzakje? Wij verwachten een mei-baby en had gedacht een slaapzakje te kopen. Maar nu wordt het dus een leuk dekbedje, denk ik.
dekbed wordt afgeraden (de eerste 2 jaar!): VeiligheidNL l Veilig Slapen tips hier een lakentje en dekentje + waarschijnlijk een dun slaapzakje
Idd dekbedjes worden afgeraden tot 2 jaar. Dekbedovertrek mag samen met duodeken. Maar liever zien ze lakentje met dekentje.
Molton Hoeslaken Baby in slaapzak of puckababy Deken Bij beide kinderen 1 van december en 1 Oktober geen kruik gebruikt
hier molton, hoeslaken laken en deken. heb voor de winter eventueel een tweede deken en 2 kruiken. dekbed moet je echt niet doen. wij kregen bij de kinderwagen het dekbedje niet eens mee van de winkel puur ivm de veiligheid. hij gaf aan ik wil het niet op mn geweten hebben dat jij denkt het kan wel voor een keertje. dus kreeg het dekbedje wat erbij hoorde niet mee maar mocht een deken uitzoeken. je kan ook altijd je kraamzorg even vragen, die zal trouwens het bedje niet opmaken met een dekbedje
Slaapzakje kan perfect hoor! Vanaf 0 maanden al. Matrasbeschermer Hoeslaken Slaapzak Dekbed of lakentje en dekentje
Bij de oudste hebben we in de kraamweek alsnog een slaapzakje gekocht, ze trapte steeds de dekens af en werd onrustig. In Duitsland wordt zelfs geadviseerd om de kinderen in een passende slaapzak te leggen en geen dekentjes te gebruiken.
Verder is het in principe zo (van onder naar boven) Molton Hoeslakentje Lakentje Dekentje (evt in dekbedovertrekje) Kruiken: had een april en een mei-kindje bij beide de kruik(en) gebruikt