Zwanger maar voel helemaal niks

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door trotsemama27, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Hoi Meiden...

Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik zwanger ben(net 4 weken waarschijnlijk) maar heb helemaal geen last van kwaaltjes zoals zere borsten, misselijkheid, buikpijn enz.... vind dat zo raar. Bij mijn vorige zwangerschap was ik hartstikke misselijk, nu lijkt het net of ik niet zwanger ben en ik maak me daar een beetje zorgen om, zijn er nog meer meiden die geen klachten hadden of die pas later klachten kregen?

groetjes Trotse mama

2. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    hey dat had ik bij de eerste ook, wist aan de hand van een test dat ik zwanger was, maar was heel onzeker omdat iedereen vroeg en voel je al iets, je zal wel misselijk zijn ed
    bij de tweede (meidje) was ik wel misselijk en ondraagbare hoofdpijnen.
    de derde weer een jongen...kwam ik er pas achter toen ik al 8 weken was. vloeide gewoon door de eerste 3 maanden en geen klachten
    en deze zwangerschap weer alleen maar klachten, misselijk hoofdpijn, rugpijn en vooral heel prikkelbaar

dus zo zie je elke keer is het anders hoor, geen zorgen maken erover.

gefeliciteerd trouwens he!

3. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Hoi trotse mama,

Ik heb bijna mijn hele zwangerschap tot nu toe nergens last van gehad. Ik ben geen dag misselijk geweest, geen buikpijn gehad helemaal nix. Ook geen pijn aan mijn borsten of zoiets! En nu bijna 38 weken zwanger! :-D
    Heel veel succes in deze zwangerschap!

4. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Steffie...gefeliciteerd met je 4e zwangerschap, dus bij jou is het wisselend? Ik word er een beetje onzeker van dan denk ik het zal toch wel goed gaan ik ben nog maar net zwanger, dus een echo kan nog niet. maar jij hebt dus bij je eerste zwangerschap helemaal geen klachten gehad?en zelfs een zwangerschap dat je gewoon doorvloeide daar zou ik ook erg onzeker van worden.

hellepelle...ook geen klachten dus gehad, werd je daar niet onzeker van?

Was bij de 1e zo misselijk en nu tot nu toe niks, misschien kan het nog komen? niet dat ik het graag wil ofzo maar het geeft toch weer een bevestiging denk ik dan

5. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik kreeg pas last van wat klachten toen ik 7 a 8 weken zwanger was.

6. marijke25

marijke25 Actief lid

27 mrt 2007
    266
    0
    0
    administratief medewerkster
    wezep
    hoi trotsemama,

het enige waar ik klagen over heb zijn de boobs...
    die doen errug zeer... maar verder heb ik niks geen last van misselijkheid of andere veel voorkomende kwaaltjes... als ik jou was zou ik me nog nergens zorgen om maken hoor... de pijn in mijn borsten heb ik ook net pas een paar dagen... en ook niet bij week vier.

succes meid.

oh ja enne... van harte met je zwangerschap

7. Wishfull

Wishfull Lid

22 mrt 2008
    16
    0
    0
    Hoi,

Ik ben nu ong 6 weken zwanger en heb ook alleen maar last van mijn borsten. Die doen heel erg pijn. Andere klachten heb ik niet.....afkloppen ;)
    Ik was ook wel bang hoor, maar we zijn niet de enige, dus het zal vast en zeker wel goed zitten.

Ik heb op 2 juni m'n eerste echo, dus kan de weken wel om kijken nu...

En nog gefeliciteerd!

Groetjes

8. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Wat fijn dat er toch wel meiden zijn die herkenning zien in mijn onzekerheid en toch fijn om te weten dat je dus niet altijd klachten hoeft te hebben.

9. Chantal76

Chantal76 Lid

22 apr 2008
    25
    0
    0
    secretaresse
    Zeist
    Ik snap je onzekerheid volkomen. Ik was bij de eerste constant misselijk en heb veel overgegeven en dan weet je toch dat je echt zwanger bent.

Nu heb ik wel andere klachten...ben ontzettend moe, maar soms voel ik ook dagen niks.
    Dat maakt me ook erg onzeker.
    Maar goed, we hebben een positieve test in handen gehad dus we moeten maar proberen er van te genieten als we nergens last van hebben, toch!

Een goede zwangerschap gewenst.

groetjes Chantal

10. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland

ff offtopic hoor, maar wat ben ik jaloers op jou!

11. trotsemama27

trotsemama27 Actief lid

12 dec 2007
    151
    0
    0
    Ja de testen spreken voor zich, maar het voelt wel vreemd, maar misschien komt het allemaal nog en ben ik wat te voorbarig.

12. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje voelde ik ook niets.
    En ik wilde zooo graag kotsmisselijk zijn! De twee keren dat ik een heel licht golfje van misselijkheid voelde, was ik helemaal euforisch!
    Ik heb me ook ZO onzeker gevoeld, werd gek van mezelf.
    De hele tijd aan mijn borsten voelen of ze pijn deden, steeds checken of ik geen bloed verloor, bij elk krampje meteen denken dat het een miskraam werd...
    Deze zwangerschap voel ik me ook prima, heb alleen de laatste weken last van mijn rug, heupen en bekken, maar dat komt doordat ik al eens zwanger ben geweest, dat het nu sneller gevoelig is.

Maar het kan dus echt hoor, dat je helemaal niets voelt!
    Het zegt niets over je zwangerschap.

13. Nash

Nash Bekend lid

2 jan 2008
    522
    0
    16
    Hoi,

Ik had dat ook hoor, helemaal nergens geen last van de eerste weken, helemaal geen sympthonen. Moet zeggen dat ik nu nog nergens last van heb ben wel wat moe sinds 2 weken. En m'n buikje begint nu ook al lekker te groeien. Dus maak je niet te veel zorgen :D Er zijn er meer die nergens last van hebben.

Groetjes Nash

14. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heelrijk toch als je nergens last van hebt? Ik had dat ook tot de 5e week en toen werd ik me toch misselijk. Dat is ook geen aanrader hoor! Dus geen kwaaltjes.... lekker toch?

15. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Hoi, ik ben nu 11 en een halve week zwanger en heb ook nog helemaal niks gevoeld. echt helemaaaaal niks. Eerst vond ik dat ook maar niks, maar toen ik vorige week gewoon een kloppend hartje en spartelende beentjes heb gezien op de echo was ik helemaal gerust. Nu geniet ik er alleen maar van dat ik geen klachten heb! Het kan dus echt hoor!
    Geniet er maar lekker van!

16. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik voelde met 4 weken ook niets, dat kwam een paar weken later pas.
    maar moet wel zeggen dat ik 4 totaal verschillende zwangerschappen heb gehad, de eerste 2 nergens last van, de derde meer kwaaltjes, en nu was het nog erger toen ze eenmaal begonnen.

Deel Deze Pagina