Goedemorgen! Ik ben vandaag 10+4 weken en heb sinds een paar dagen enorme last van lage rugpijn, vooral als ik in bed lig.. Is dit normaal zo vroeg al? Wat helpt jullie hiertegen? (Ik til niet zwaar dus dat kan het probleem niet zijn) Verder wel veel buikpijn en totaal nog geen eetlust.. Hopelijk krijgt mijn kleine toch genoeg binnen..
Ik had ook erge lage rugpijn en lusteloosheid. Ik heb ook altijd lage rugpijn op de eerste dag van mijn menstruatie dus mijn verloskundige zei dat het de hormonen zijn. Bij mij hielp het om een warme kruik er tegen aan te houden. Na 12 weken zijn bij mij zowel de lage rugpijn als de lusteloosheid vanzelf over gegaan. Ik hoop bij jou ook binnenkort en dat alles goed gaat met je kleintje. Ik zou proberen steeds toch wat kleine porties te eten. Succes!
Ik was hier net naar op zoek... ik heb er ook last van.. Ik lig ook helemaal niet lekker in de nacht, plus wakker.. Maar mijn rug auwie ..pfff.. hoop ook dat het snel overgaat..
Bedankt voor je reactie bloemetje! Het probleem is dat ik vaak snachts wakker word met rugpijn en sochtends is het echt een ramp.. weet gewoon niet meer hoe ik moet liggen in bed.. Hopelijk gaat het vanzelf over givenchy!
Komt idd door de hormonen en kan ook banden pijn zijn die naar je rug uitstraalt. Heb je ook al last van krampen in je liezen? Ik heb er zelf ook wel eens last van, de rugpijn maar bij mij komt het als ik te zwaar getild heb, verkeerd en/of te lang gezeten of juist te lang gestaan.. Neem gewoon een paracetamol dat mag, geen ibru!! En een lekkere massage van je vent kan ook wonderen doen!! Helpt je ook ontspannen.