hallo ff een vraagje ik heb zondag getest en was negatief. ja ik weet het het is voor nod maar gister moest ik allemaal elke keer opboeren en af en toe dat het mee omhoog kwam zeg maar meer zuur. en af en toe heb ik ook last in mijn onderbuik (nu van die kleine steekjes)maar op de dag van mijn ongie heb ik altijd buikpijn en rugpijn maar nooit een paar dagen ervoor of hoop ik t nu te veel t liefst doe ik nog een test maar ja als hij negatief is heeft het ook geen nut kan alleen niet wachten en dit is de eerste keer na mk en heb daarvoor nooit zon drang gehad om testen. dikke
Hoi joel, Ja ik weet het wachten is altijd moeilijk, en je lichaam kan je helemaal gek maken met die kleine dingen. Nog 2 dagen afwachten en dan opnieuw testen. Hoop het beste voor jullie. Dikke knuf (collega)
ha ja erg he maar we hopen het gewoon te veel denk ik maar idd wacht gewoon nog 2 dagen af en dan kijk ik wel maar ja vriendin zei al als je het wil dan denk je ook van alles maar ja je hoort zowiezo nog wel hoe t is afgelopen. groetjes en dikk x