hallo, wij verwachten in juli een kindje, nu vraag ik me dus af hoe zit dat met kleertjes, ze verkopen wel allerlei t-shirtjes ed, maar ga je dat ook echt gebruiken, of gebruik je wel katoenen shirtjes met lange mouwtjes? dus ervaringen gezocht,
Haha, hier precies hetzelfde (in aug uitgerekend). Ik heb het eens aan mijn moeder gevraagd (mijn zus is van aug en broer van juli) hoe zij dat deed. Zij gebruikte een romper zonder mouwtjes en dan een katoenen t-shirtje en dun broekje!
Dinja is vorig jaar juli geboren en het was toen erg warm net na haar geboorte. Omdat ze zelf al heel goed op temp bleef heeft zae toen echt wel shirtje met korte mouwtjes gedragen, zelfs al in de kraamweek deden de kraamhulpen haar korte mouwtjes aan.
j. is in augustus geboren. Ik gebruikte rompers met korte mouw (lange mouw is sowieso waardeloos bij een pasgeboren baby vind ik) en een katoen shirt met lange mouw. Als het echt snikheet was, alleen in zijn rompertje.
Aaron is in augustus geboren. Wij gebruikten of romper korte mouw en shirtje met lange mouw. Of romper lange mouw met een t-shirt er over. Maar korte mouw is inderdaad makkelijker aantrekken dan lange mouw .
hier eentje die vorig jaar in de hete zomer geboren is en wij hebben toen idd of romper korte mouw met dun shirt met lange mouw aangedaan of andersom. Had op begin ook problemen met op temp houden. Alleen op de hele hete dagen had ze alleen romper korte mouw aan.
bedankt, ik ga denk ik nog wat rompers aanschaffen dan, reuze makkelijk sowieso. en wat dunne katoenen shirtjes met lange mouwen... bedankt voor de antwoorden en voor het uppen
Ik denk dat je van alles wat nodig hebt. Leuke rompers voor het hele warme weer (kun je alleen aan doen). Maar ook t-shirts en lange mouwen shirts. Het is in NL nooit 4 maanden mooi weer he..!