beetje vreemd..

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by grummelke, Jul 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. grummelke

grummelke Actief lid

Jul 13, 2006
    223
    0
    0
    hallo...

ik ben deze maand 3 dagen overtijd geweest en werd toen ongi maar het was anders dan normaal ik was het bijna niet en het duurde ook niet echt lang 4 dagen terwijl ik het normaal rond de 6,7 dagen heb en nu vanochtend ging ik naar het toilet en zat vol met bloed en nu nix meer ik snap der eg niks van wel heb ik een beetje buikpijn en zou tog graag willen weten wat het geweest zou kunnen zijn

groetjes grummelke

2. Lonneke

Lonneke Actief lid

Jun 16, 2006
    368
    0
    0
    Ik durf niet met zekerheid te zeggen, wat het geweest is. Misschien dat het, omdat je overtijd was, een hele vroege miskraam is geweest, dan zien we ook wel vaker dat de menstruatie anders kan zijn dan anders. Houd het in ieder geval in de gaten, hoe het verder gaat met het bloedverlies. Wanneer het bloedverlies met tussenpozen blijft, dan weer wel, dan weer niet, neem dan even contact op met je huisarts of verloskundige.
    Heb je hiervoor trouwens de pil geslikt? Dan zou het ook daar nog mee te maken kunnen hebben...

Lonneke

3. grummelke

grummelke Actief lid

Jul 13, 2006
    223
    0
    0
    ik ben 7 maandjes terug met de pil gestopt dus denk niet dat het daarmee te maken heeft maar het bloedverlies is al gestopt

Share This Page