Hoi meiden, Vanmorgen tegen 1200 ben ik gestript. Morgen word ik ingeleid. Nou zei ze dat ik bloedverlies kan krijgen. Heb ik ook, maar ik heb helemaal niet gevraagd hoeveel en hoelang. Heb nu iets zoals een lichte menstruatie. Blijft wel komen. Maar alsof je de laatste dag ongesteld bent. Net ook stolseltje ter grote van een erwt erbij. Wie had dat ook?
Ik had ook bloedverlies na het strippen.. Maar moet er wel bij zeggen dat mijn vliezen al gebroken waren. zou toch even de vk bellen om het voor de zekerheid te vragen. succes vannacht en anders morgen!
Na het strippen kan je idd bloedverlies krijgen, ook begin van de bevalling. Kleine stolseltjes zijn ook normaal. Als het nou veel word of je voelt je er niet lekker bij, gewoon de gyn bellen. Ook als je ongerust bent bellen, vinden ze helemaal niet erg. Ikzelf heb nooit bloedverlies gehad voor mijn bevalling, maar dat is echt voor ieder persoon verschillend. Ook geen bloedverlies na het strippen, wel is mijn bevalling op gang gekomen en ben ik bevallen met onregelmatige weeen.
T is over inmiddels. Tenminste de laatste 2 keer dat ik ben geweest. Had nog wel een klein stolseltje maar geen tot amper bloedverlies. Als het zo blijft is t goed.