Iemand van jullie die snel symptomen had? Ik weet dat je pas na de innesteling normaal gesproken veel hcg aanmaakt en symptomen kan krijgen. Maar toch voel ik een soort buikpijn. Soms zeurderig, soms trekkend..
Niemand reageert, maar ik heb gisteren m'n ei gehad denk ik en ontzettende steken, nu voel ik altijd m'n eisprong wel maar nu was ik een beetje beroerd... Heel onhandig en deed rare dingen (koffie zetten zonder kan enzo Dus die zeurderige buikpijn herken ik wel, maar weet natuurlijk ook niet of ik zwanger ben...
ja herkenbaar.. had ik deze maand ook.. mijn buikpijn hielt zelfs aan tot 9 dpo.. gister ongie geworden.. het zegt helaas niets meid..
Dank jullie voor de reacties! Het heeft bij mij aangehouden dag 2, 3 en 4 na de eisprong. Ook een raar steekje helemaal onderin voelde ik. 'Helaas' voel ik nu geen gekke dingen. Het zeurt wel wat maar dat komt denk ik door de endo. Zonet 7 of 8 dagen na mn ei al een testje gedaan maar negatief. (veeeel te vroeg i know, maar testte bij mn eerste ook 5 dgn voor NOD positief..)