Vannacht was ik wakker en kreeg opeens vreselijk trekkerige, stekende, krampende pijn in mijn linkerzij en rug. Ik werd ook helemaal misselijk en zweterig van de pijn. Au, au, au! Mijn vriend werd wakker, omdat ik zo lag te jammeren. Na een minuut of 5 a 10 trok het gelukkig langzaam weg. Een paar weken geleden had ik ook al een aantal keer een krampende pijn in mijn rug gehad, maar dat leek meer op zeer heftige menstruatiepijn. Deze pijn leek helemaal niet op menstruatiepijn. Zou dit bandenpijn zijn? Is het normaal dat het zo'n pijn doet? Word hier een beetje bang van, hoe zullen weeen dan wel niet aanvoelen...
ik heb het in deze zwangerschap ook gehad. Een paar dagen achter elkaar (veelal als ik tot rust kwam en de beeb dus kon groeien) bandenpijn. Het doet inderdaad goed zeer. Ik heb op het laatst een buikband gehaald en die omgehad als ik zo'n pijn had, dat hielp wel iets. Ook een warme kruik helpt. Weeen voelen heel anders aan, en doen inderdaad wel meer pijn. Maar zijn op zich wel te handelen hoor, je hebt pauzes tussendoor... Miljarden vrouwen hebben het voor jou ook gered