Moet de laatste dagen erg vaak naar het toilet en dan niet voor te plassen, haha. Heb ook erg veel last van krampen, is dit normaal?
Hier ook , voorheen mocht ik blij zijn met 1 grote boodschap in de 4 of 5 dagen, nu elke dag wel 2 x en niet te weinig ook
Weet niet of het iets te betekenen heeft hoor.... en herken het ook niet van mijn vorige zwangerschap, maar hoor wel in mijn omgeving dat er meerdere (niet zwangere) aan de race zijn en/of krampen hebben..... Mijn vriend heeft er de laatste dagen ook last van trouwens....... dus tja..... blijft afwachten met zoiets....
Ik denk het wel. heb de laatste weken ook meer ontlasting, laatste paar dagen soms wel 3x per dag.. misschien langzaam leegmaken van je lichaam?
Ja tenminste als je van te voren er geen last van had dan... Ik kon eerst niet goed naar de wc zeg maar bijna niet, en nu sinds een paar dagen heb ik niks te klagen. Ze zeggen inderdaad dat je lichaam zich langzaam leegmaakt voor de bevalling dus ik ben eens benieuwd!
dit opschonen..... gebeurd vaak enkele uren/ dag voor de bevalling in de vorm van diarree..... Langzaam opschonen heeft geen nut, want zolang je blijft eten... blijven de darmen zich vullen.... Dit begint dus echt geen weken van te voren.... Vaak als de onsluiting opgang komt leeg je ook je maag inhoudt... overgeven.... (hoeft niet trouwens...)
Ik moet nu ongeveer 4 keer per dag, en dan ook echt ontzettend veel, waar het vandaan komt weet ik niet. Ook niet echt "hard" eerder dunnig...gaan gigantische darmkrampen aan vooraf....
Als dat wat te betekenen had, zou ik al met 35 weken bevallen zijn, want sinds die week heb ik daar regelmatig last van. Helaas, want van mij mag ze nu toch echt wel komen
Daar heb ik ook last van.. ik moet soms wel 4 keer per dag... en dat vind mijn vriend niet zo leuk want ik stink uren in de wind .... HAHA
Ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat het niet altijd iets te maken heeft met het klaarmaken van het lichaam... dan is mijn lichaam zich erg lang aan t klaarmaken Al is het wel zo dat vrouwen net voor de bevalling vaak naar het toilet moeten omdat de darmen zich legen..
Dan is het ook dikwijls diarree toch? Ik ga nu ook best vaak. Misschien kan een baby net zo goed op je darmen drukken als op je blaas ? Ik weet wel dat ik een fortuin uitgeef aan wc papier momenteel....
Ik heb van de week op zwangerschapscursus geleerd dat als de baby is ingedaald je dan vaker ontlasting hebt omdat alles in je bekken dan een beetje klem komt te zitten.
haha lekker onderwerp.. maar moet zeggen dat mijn ontlasting wel erg hard is..geitenkeutels zeg maar.. en plassen ... ik kan wel 10x op een dag wel heen..heel irritant..snachts wel 2x eruit ervoor.. :x
ik heb er ook al 2 weken "last" van. als ik het dus tegen iemand vertel krijg ik gelijk "ow dan komt de kleine bijna" hoor dit dus al 2 weken had het aan de VK gevraagd en zij zegt ook dat het lichaam max 2 dagen van tevoren het lichaam gaat "legen" dus die 2 weken van mij hebben niets met het "legen" te maken. Helaas
Dat "geplas van je valt nog wel mee hoor....."... ruilen? Ik moet VOORdat ik in slaap val al 4 x plassen..... ik probeer dan soms te blijven liggen, maar dat kan niet..... ik moet echt plassen..... En snachts moet ik er op een goede nacht 2a3 keer uit.... slechte nacht zowat elke 1-1,5 uur...... Nee goed slapen lukt me echt niet....... Volgens mij ligt de kleine op mn blaas ofzo? Eerste zwangerschap moest ik ook wel vaak plassen, maar dit is echt extreem!
Jaa ik moet dus ook vier vijf keer per nacht plassen Gelukkig kan ik s`morgens nu lekker blijven liggen...nadat ik geplast heb haha