Bandenpijn? (Bij 8 weken)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suuzan, 30 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suuzan

Suuzan Fanatiek lid

21 dec 2013
    1.805
    655
    113
    Ben nog maar 8,5 week zwanger. En heb sinds vandaag telkens last van Bandenpijn denk ik. Ik heb het gevoel dat ik 30 weken zwanger ben als ik opsta. Ik moet heel rustig opstaan van de bank en sta dan nog heel even gebukt om zo langzaam omhoog te gaan. Anders is het zo'n rotgevoel. Als ik zit heb ik geen last. Voel me net een oude oma. Vanochtend in bed had ik er voor het eerst last van. Met mijn eerste zwangerschap pas veel later last van gekregen. Vind het daarom zo raar dat het zo vroeg begint. Voor wie is dit herkenbaar?

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ja hoor dit had/heb ik ook :) had het al bij 6 weken deze keer! Zie het als een goed teken!

3. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ja wel herkenbaar. Zeker in het begin van de zwangerschappen had ik er last van. En dan volgens mij nog ergens halverwege een periode dat het erg aanwezig is.

4. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Jep, eerste keer ook pas later last van en deze week al vanaf 6 weken. Inmiddels is het iets minder maar heb van 8-16 weken zeker iedere dag en continu last van gehad (dus ook bij zitten, lopen, liggen etc). Nog steeds merk ik het direct als ik net even teveel doe maar heb er nu ook bekkenpijn bij en natuurlijk wordt mijn buik zwaarder.

5. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    Ik heb dit bij mij eerst ZW nooit gehad, en nu ook al erg vroeg.

Het is nu met 26 weken nog niet gebeterd trouwens ;)

Ik heb gehoord dat dit bij een tweede zwangerschap vaak erger is...

6. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Ja volledig herkenbaar! Hier het zelfde gehad ook zo vroeg, werd na de 12wk wat minder.

Deel Deze Pagina