Hoi, Ik ben 27 november bevallen tijdens de bevallen hebben ze op de baby hoofd draadjes vast gemaakt, toen de baby geboren werd hebben ze de draadjes zo hard aan getrokken, Er is een heel stuk haar uit haar hoofd getrokken de hoofdhuid is geiriteerd ze heeft een groot kaal plekje, is dit normaal wanneer groeien de haren weer bij want het ziet er echt heel slecht uit, de huid op de achterhoofd is rood en zit een klein wondje dat genezen is momenteel. Mijn vraag is word dit draden zomaar eruit getrokken, of doen jullie het voorzichtig eraf? Zijn hier meerdere meiden die dit meegemaakt hebben, mijn baby heeft heel mooi zwart haren maar jammer genoeg is de achterhoofd zo kaal als eitje de haren zijn er eraf getrokken tijdens bevalling... Groetjes, ANGEL24
HOi angel, Het draadje dat geplaatst word op het hoofdje is heel erg klein,zo klein als het puntje van een naald ik vraag me dan ook af of die plek wel echt door dat draadje is veroorzaakt.We zien vaak dat babys in de eerste weken hun haar verliezen, maar dat groeit vanzelf weer aan! Als je twijffeld vraag er dan eens naar bij het consultatie bureau of laat je huisarts kijken. Imke
Hallo, Ik heb volgende week afspraak bij de gyneacoloog dit ga ik bespreken, want de achter hoofd waar het kaal is is de huid geiriteerd rood. Ik heb ook extra foto gemaakt ga klacht indienen, en ga vragen voor onderzoek van de hoofdje of er geen schade is veroorzaakt want het ziet er niet goed uit hoofdhuid is geiriteerd lijkt erop of ze de baby hoofdje plakband hebben geplakt en heel hard aan getrokken er is echt kaal plekje geen haartje te zien. Groetjes, ANGEL24