Hallo, Heb hier al het een en ander gelezen over bandenpijn in vorige topics maar kom er niet echt helemaal uit. Ben net 3 weken op vakantie geweest en sinds deze week weer een week gewerkt. Heb af en toe wel bandenpijn gehad maar nog niet zo pijnlijk als nu. Hebben jullie ook dat het zo pijn doet dat je je onderbroek en broek bijna niet aan krijgt? Af en toe gewoon krom loopt omdat rechtop niet lekker voelt. Afgelopen dinsdag bij de vk ze zei dat het bandenpijn was maar laatste dagen wordt het alleen maar erger. Of zou het komen dat ik 3 weken vrij ben geweest en nu weer aan het werk ben? Heb wel gelezen dat het mer draaien in bed pijnlijk kan zien ja das idd zo, lijk wel een bejaarde als ik me eigen om moet draaien. Hebben meer er zo erg last van? Bedankt vast. Linda
Hoi, bij mij werd de bandenpijn inderdaad erger als ik het een tijdje rustig aan had gedaan en daarna weer aan het werk moest. Na een tijdje vind je weer een balans tussen wèl werken, maar niet pushen. Kleren aankrijgen is ook bij mij een enorm gedoe, al leer je jezelf wel wat trucs na een tijdje. Ik doe bijvoorbeeld broek en onderbroek als volgt aan: rechtop gaan staan met broek in de linkerhand, rechterhand tegen bijvoorbeeld de kast aan, rechterbeen beetje optillen en nèt in de rechterbroekspijp steken. Béétje vooroverbukken en met links tot kuithoogte optrekken. Dan overpakken met rechts, linkerhand tegen de kast aan, broek zoveel mogelijk laten hangen, linkerbeen erin steken en dan pas verder optrekken. In korte rukjes, afwisselend met links en rechts. Ingewikkeld, maar op zo'n manier hoef je nauwelijks te bukken Succes met de bandenpijn!
Ik heb het met de zwangerschap van mijn oudste gehad en die gooide dan ook mijn bee nspieren op slot.. Dus dat je je een bejaarde voel als je op bed ligt is "normaal" met bandenpijn
@Irena Kan ik zo wel even proberen idd, zit nog lekker n me ochtendkloffie nu. Als ik op de trap zit lukt het ook wel aardig moet ik zeggen. @mommie das nog minder beenspieren op slot, gelukkig hier alleen met omdraaien. En dat omdraaien is dan op commando van de kleine die geeft aan als ik moet draaien haha.
Ik had het ook tijdens mijn werk was soms wel lachen hoor dan stan ze je aan tekijken zo van hallo loop eens door..
Bij mij was het ook HEEEEEEEEEEL pijnlijk. Kon vanaf week 30 niet eens meer: * hond uitlaten * boodschappen doen * lang zitten * etc
ik heb ook zo een pijn maar weet niet of het komt door de bandenpijn want min huisarts zij aderontsteking van de dijbeen omdat je ook de aders kunt zien en het een beetje rood blauw achtig werd ,heb je dat ook bij bandenpijn , heb nu tijdelijk steunkousen tot aan de lies....maar niet dat het zo helpt en loop al 3 weken met deze klachten.....