Hallo... Ik heb wel een leuke tip voor jullie, voor als de kleine er bijna is.. http://www.brocoteam.nl <--- niet duur en echt super leuke borden (hij maakt alles wat je maar wilt, en op de site staan ook voorbeelden, maar stel je wil n kameel met n beeb op de rug, dan maakt hij dat heel mooi voor je, jouw wens is zijn bevel Het gaat hier om mijn zwager, en omdat ik geen doorsnee ooienvaar of zo wil, gaat hij een heel mooi bord voor ons ontwerpen en dan airbrushen.... dus... als jullie iets origineels willen, kijk dan even op zijn website
heel gaaf, maar een beetje jammer dat hij niet wat meer informatie heeft op zijnwebsite over hoe je kunt bestellen, wat het ongeveer kost, hoe lang zoiets duurt en waar hij zit.
dat zal ik hem meteen vertellen hij zit in nijmegen, maar voor zover ikw eet komt hij (tegen n bepaalde vergoeding) de borden brengen
vind het ook wel een leuk idee voor in de kinderkamer. wij gaan waarschijnlijk in september verhuizen naar een huis waar alle kamers opnieuw behangen moeten worden in korte tijd. ik wilde eerst behang met een patroon doen, maar dat is toch best wel wat werk, dus doen ew het eerst eenvoudig en kleed ik het daarna verder aan en zoiets is dan natuulijk ook erg leuk!
UP! Hij heeft de site aangepast... dus als jullie nu kijken kunnen jullie ook weer meer zien en meer informatie lezen! Echt de moeite waard!
miss een leuk idee voor de kinderkamer neej serieus, hij ken ook kastjes en muren en zo heel grappig opknappen... knuffel...