Honden diaree opruimen en zwanger...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SuperMama87, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Hoi Allemaal,

Wij hebben een paar dagen een hond op logee. Ze heeft t sowieso altijd al aan dr darmen en vooral wanneer ze rare dingen buiten eet.
    Gister liep ze heel ver voor me uit en zat toen weer te smakken, ben toen uiteraard wel even boos geworden want dat mag niet.
    Vannacht is ze dus aan de diaree geweest. Heb t opgeruimd en oas laterdacht ik, mag een zwangere vrouw dat eigenlijk wel?

T zou ok zo kunnen zijn dat ze katten poep heeft gegeten en dat dat er weer allemaal uit komt.

Kan dr gewoon niet van slapen, wie kan me gerust stellen?

2. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Geen angst, in hondenpoep zit geen toxoplasmose!

3. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.661
    5
    38
    Als je handschoenen aan doet de volgende keer en je handen goed wast en eventueel nog geïnfecteerd weet je zeker dat je geen risico loopt.

Ik werk met cliënten die een bacterie bij zich dragen waar ik wond zorg moet verlenen en stomas en catheters moet verzorgen en neem hier altijd extra maatregelen voor om geen risico te lopen.

4. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    België Arendonk
    Van honden is geen probleem. Heb er zelf 3 maar ik zie ook wel dat ik geen contact krijg met de uitwerpselen zelf en goed de handen wassen nadien.

5. SuperMama87

SuperMama87 Fanatiek lid

16 apr 2013
    1.067
    202
    63
    Bedankt voor de reacties! Heb handschoentjes gebruikt en ook daarna mn handen goed gewassen.

6. MamaPeetje

MamaPeetje Niet meer actief

Ja hoor je mag gerust honden diarree (en kots) etc. opruimen! (Helaas zou ik haast zeggen haha)

7. LeennKen

LeennKen Bekend lid

12 apr 2012
    932
    0
    0
    Herentals
    onze kleine schat is door het weer kei ziek en ik mag er elke dag opkuisen.. makkelijk gaat het niet door mijn dikke buik maar het moet :)

Deel Deze Pagina