maar 2 dagen ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door benikzwanger, 21 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. benikzwanger

21 apr 2009
    74
    0
    0
    Hallo,
    Ik ben precies op mijn NOD ongesteld geworden. Maar dit heeft maar 2 dagen geduurd. Wel was het echt net zo hevig als normaal met de bijbehorende pijn. Nu is het dus gestopt na slechs 2 dagen. heb nog steeds de ongesteldheidspijn, maar geen bloedverlies meer. Hoe kan dit? Kan ik toch zwanger zijn? Heb vanmiddag (niet de ochtend) neg. gestest. Heeft iemand dit eerder meegemaakt?

2. Sorry, maar denk niet dat je zwanger bent. Dan zou je bruin of lichtroze verlies moeten hebben en je hebt een normale bloeding gehad. Het kan zijn dat je gewoon wat korter ongesteld bent, komt wel vaker voor.

3. benikzwanger

21 apr 2009
    74
    0
    0
    ja maar soms hoor je wel eens dat iemand toch zwanger is ondanks ze ongesteld worden. Wie heeft dat meegemaakt?

4. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Hoi benikzwanger, ben je toevallig net gestopt met de pil?
    Ik ben sinds ik met de pil gestopt ben ook niet langer dan 2 tot 3 dagen ongesteld,
    met de pil was dat altijd wel een week...

5. benikzwanger

21 apr 2009
    74
    0
    0
    Ben met de 6e ronde bezig. Dus zeg maar een half jaar geleden gestopt met de pil. Ik was best regelmatig. rond de 30 dagen. Nu ook weer, maar ik was wel het afgelopen jaar ongeveer 6 dagen ongesteld. En nu dus maar 2. Heel raar.Wanner ben jij gestopt mer de pil?

6. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    toen ik aan de pil was, was ik ongeveer 4dagen ongi en nu ik gestopt ben met de pil is het ook niet meer dan 2 dagen.ena laatste keer alleen maar heel veel bruinverlies.

7. benikzwanger

21 apr 2009
    74
    0
    0
    hey roxy83,
    En heb je wel eens aan je ha gevraagd of dat wel goed is. Ik bedoel, heb je wel eisprong als je niet echt ongesteld bent?

8. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Ik zit nu in ronde 8... volgens mij gebeurt het niet zo heel vaak dat je nog menstrueert tijdens een zwangerschap. Maar je kunt altijd nog eens over een weekje een testje wagen als je het niet vertrouwt!

9. benikzwanger

21 apr 2009
    74
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties. Ik weet dat het waar is, maar je hoopt toch steeds. Hebben jullie dat ook? En steeds op internet zoeken etc. Word er soms een beetje gek van!
    haha...
    maar iig thanks voor jullie reacties!

10. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Ja, het is elke keer weer een teleurstelling om ongesteld te worden... ik probeer dan ook maar niet te veel meer te hopen!

11. Roxy83

Roxy83 Actief lid

4 mrt 2009
    235
    0
    0
    Die keer dat ik alleen bruinverlies had wist ik ook niet goed wat ik daar mee aan moest en teon heb ik de huisarts gebeld, er werd mij gemeld dat het met het ontpillen te maken kon hebben en dat ik het gewoon als ongesteldheid kon tellen. Na mijn bruinverlies duurde het weer 45 dagen voordat ik ongi werd dus het was ook idd toen gewoon mijn ongesteldheid.
    Of ik die keer een eisprong gehad heb............ik weet het niet. Het is sowieso met een wisselvallige cyclus moeilijk in te schatten wanneer je eisprong hebt. Ik heb deze maand geprobeer ovu testen te gebruiken maar heb ze niet helemaal juist gebruikt (voor dat ik naar huis ging, ging ik op het werk nog naar het toilet en toen ik thuis kwam ging ik testen dus mijn urine was te licht) waardoor ik dus mijn ei niet heb gevonden. Ben met etos zwanger worden 1,5 maand geleden begonnen en heb vorige week woensdag wel erge steken rechtsonderin mijn buik gehad dus dat zou mijn eisprong geweest kunnen zijn.........afwachten hoe of wat.

12. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    ik denk nu gewoon dat ik ongie ga worden, dat is extra geluk als wegblijft, anders word ik gek hoor

13. Wendie1979

Wendie1979 Actief lid

28 jan 2009
    187
    0
    0
    Hoi,

Ik ben sinds het stoppen met de pil ook niet langer dan 2/3 dagen ongesteld.
    Maar je weet het nooit helemaal zeker.

groetjes

14. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Hallo

Ik heb bruinvelies gehad en anderhalve dag helder rood bloed verloren. Alleen was mijn test wel positief ook een aantal dagen na het bloed verlies. Bij de gyn geweest en bij de inwendige echo was er toch een vruchtzakje te zien! Alleen omdat het zo vroeg was/is kon hij niet zien of hij gevuld is of leeg. Op 15 mei krijg ik weer een echo en dan weet ik of ik nog zwanger ben of dat het een restje is van een vmk. Het gebeurd niet vaak maar soms wel zei de gyn wat helder rood bloedverlies. Ik zou dus nog eens testen nu ben je een paar dagen verder. Ik hoop dat je zwanger bent meid.

15 mei zit ik over de 8 wk

15. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    hoi hoi,
    Ik had vorige week postitieve test in handen en paar uur later helderrood bloedverlies...
    Ze dachten miskraam maar nu na een week om de dag bloed prikken blijkt dat ik zwanger ben :D
    Heb ongeveer 1,5 dag helder rood verlies gehad en echt veel net zoals bij normale menstruatie.
    Dus meid het kan wel....ik zou over een paar dagen nogmaals testen
    Succes met die vervelende onzekerheid,

liefs Wen

16. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej wennes was dat bloed verlies ver na NOD?
    liefs

17. maja22

maja22 Niet meer actief

de 27e was mijn nod maar zondag de 26e begon het alleen was het nu veel minder en ook maar voor 2 dagen. Ik ben altijd 5 dagen ongesteld en ook vrij hevig maar dat was nu helemaal niet het geval. Het is allemaal heel verwarrend!

Ik ben misselijk, duizelig en mijn borsten zijn een stuk groter. Ik wacht het af deze week en als ik mijzelf zo blijf voelen dan bel ik mijn HA.

18. benikzwanger

21 apr 2009
    74
    0
    0
    Heb gister een test gedaan (voor de zekerheid) en ben niet zwanger. Erg jammer. maar ook min of meer opgelucht. STeeds die onzekerheid is ook niet fijn. Deze maand ga ik beginnen met ovu testen. Ben benieuwd! Hoe gaat het met jullie? En met jou Dior?
    liefs mij

Deel Deze Pagina