Ik wilde eigenlijk weten of het vaker voorkomt dat je aan het begin wel ongikrampen hebt en daarna niks meer (weet dat het verschilt p.p.) Ben zo bang dat het eraan ligt dat het niet meer groeit daarbinnen. Kent iemand dit? Voel me wel misselijk vooral 's ochtends, en heb pijnlijke tepels maar het zit me niet lekker. Dat gevoel in mijn buik is helemaal weg. xx
he hier ook iemand die dat heeft! ik weet nog maar net dat ik zwanger ben maar ik heb af en toe toch echt wel buikpijn en steken. ik maak me ook gelijk al zorgen maar volgens mij hoort dat erbij gr linda
heb het nu bij alle 3me zwangerschappen tot het eind aan toe lijkt meer als of ik echt groeistuipen heb zo een tijdje niks en dan weer een paar dagen wel kon wel altijd gelijk merken als ik last had gehad dat me buik weer iets gegroeid was. nu ook weer 2 weken geen last gehad en gister en vandaag weer een beetje zeurderig gevoel en bandenpijn.
Hey, Ik heb het ook de ene dag wel en de andere dag niet. Soms moet ik niezen en dan voel ik zon pijscheut, en later nies ik en dan voel ik niks. Soms zeurende pijn en dan weer een dag niks. Groeien van de baarmoeder is volgens mij ook niet constant. Gefeliciteerd meiden. Liefs sancho
Ik heb nu idd. gemerkt dat het een komen en gaan is met die symptomen. Voel me wel steeds licht misselijk, en dat gevoel in mijn buik is op en af. Ben toch pas echt gerust als ik de eerste echo heb gehad, denk net als iedereen. xx
Hoi Hoi Ook ik denk steeds wanneer ik die zeurderige buikpijn heb dat het mis gaat. Ik ben voor de eerste keer zwanger dus weet ik veel. Ik heb al een afspraak gemaakt met de verloskundige (zij beginnen al heel vroeg) en zij zei me dat iedere dag zonder problemen (lees: bloedverlies en dus een miskraam) is er weer één ! Chantal