Krampen en menstruatiegevoel, 32weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Bloezem, 16 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloezem

Bloezem Actief lid

22 jul 2012
    444
    37
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Hey meiden

Ik dacht; ik zoek het even hier voor advies en tips :)
    Ik heb continu krampen en buikpijn, het gevoel dat ik ongesteld moet worden en heftig ook!
    Het begon al twee weken geleden met steken achter mijn schaambot en in mijn onderkant dus ik dacht; indalingsweeen, mijn eerste is tijdens de bevalling in het ziekenhuis in een keer ingedaald dus ben ook niet bekend met het gevoel.
    Maar het werd steeds erger en nu zo erg dat ik mijn buik vast moet houden en stilstaan op het moment dat ik het heb en echte krampen.
    Ook ben ik stuk, ik kan volgens mij de hele dag wel slapen!

Iemand geruststellende ideeën/tips?

2. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Mijn eerste gedachte is ook 'indalingsweeën', omdat mijn verloskundige specifiek vroeg of ik zulke pijnen had, maar ik heb ze zelf niet gevoeld, dus kan je ook niet vertellen of ze zo heftig kunnen/moeten zijn.

3. Bloezem

Bloezem Actief lid

22 jul 2012
    444
    37
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Oke, nou gelukkig herken je de pijnen van wat ze vroeg aan je, we zijn ook de babykamer aan het inrichten en ik wil niet teveel miepen over pijntjes, mijn vriend ontziet me al zo..
    Morgen heb ik een echo en moet ik naar de gynaecoloog dus ik zal het hem ook wel vragen of hij ingedaald is of bezig met de indaling.

Ik wilde eerst hier vragen of iemand het herkend voor ik paniek ga zitten zaaien thuis en in het ziekenhuis ;)

4. Minime3

Minime3 Bekend lid

13 okt 2013
    674
    133
    43
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik het ook gehad bij het indalen.
    Kwamen om de 5-7 minuten toen en deden echt pijn. Moest ze echt wegzuchten. Was maar 1 dag. Nu merk ik ook al dat het indalen is begonnen. Maar meer met steken van onder en harde buiken...

Denk dat het bij jou ook indalen is..
    Maar gewoon ff vk bellen hoor, die kan jou wat beter geruststellen denk ik;)

5. sheann

sheann Fanatiek lid

14 mei 2008
    4.643
    0
    0
    Ik dacht dat het indalen veel later was. Ik voelde gisteren heel veel druk van onderen alsof hij al eruit wilde en had heel veel last van harde buiken. Misschien is hier de kleine ook aan het indalen.

6. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Ja dat is indalingspijn had ik ook paar weken trug

7. miep84

miep84 Niet meer actief

Hier ook 32wk en 1 dag, precies dezelfde klachten! Vannacht ook niet van kunnen slapen. Komt en gaat, soms alleen wat zeurderig, dan juist weer flink pijnlijk. Schijnt inderdaad bij indalen te horen. Bij mn 1e zwangerschap nooit zo gevoeld, schijnt bij een 2e zwangerschap vaak meer last te krijgen van indalingsweeen/krampen etc.
    Hoop dat t snel voorbij gaat, nu al aantal dagen last van en slaap er nauwelijks van

8. Bloezem

Bloezem Actief lid

22 jul 2012
    444
    37
    28
    Vrouw
    Utrecht
    Oh echt? Je zou juist zeggen dat het bij de tweede minder pijnlijk en sneller zou gaan ;)
    Ik moet 14.15 in het ziekenhuis zijn voor een echo dus ga ik zien of hij inderdaad ingedaald is :) Heb er een beste tijd last van gehad maar gisteren was toch echt de piek denk ik, tijdens het verplaatsen van spullen en het inrichten van de babykamer, worst timing ever lol

Ik laat weten of hij inderdaad ingedaald is oke

Deel Deze Pagina