Bandenpijn/harde buik na plassen? Middenonderin buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Suzanne75, 17 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ik heb nu al een aantal nachten als ik moet plassen zodra de blaas bijna leeg is ontzettende soort kramp in de onderbuik. Maar dan niet aan de zijkanten maar echt middenin, onderaan, vlak boven mijn vagina. Het doet echt pijn en vraag me af of dit de bandenpijn kan zijn? Ik kon niet eens rechtop terug naar bed lopen. Was blij dat ik weer in bed lag met de knieƫn opgetrokken. De rest van de dag heb ik er geen last van.

Kan iemand me geruststellen of moet ik me druk maken? Ben nu bijna 8 weken.

2. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Kan bandenpijn zijn, evengoed ook een blaasontsteking. Zou voor de zekerheid plasje laten controleren..

3. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Maar als het blaasontsteking is, dan zou ik daar de rest van de dag toch ook last van moeten hebben denk ik? Ik heb het alleen 's nachts als ik met volle blaas ga plassen.

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Door je volle blaas wordt je baarmoeder een stuk omhoog geduwd. Je baarmoeder hangt aan 4 banden, ik kan me zo voorstellen dat wanneer je geplast hebt, je baarmoeder weer naar beneden zakt en dat spanning geeft op je banden..

Evengoed kan controle op blaasontsteking nooit kwaad, tijdens je zwangerschap kan je hier gevoeliger voor zijn

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb dit ook altijd richting mijn ongesteldheid. Kan het komen door activiteit in de baarmoeder ofzo?

6. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Ja zo voelt het ook, naarmate de blaas leegloopt neemt de pijn toe. Ik ga er maar vanuit dat het bandenpijn is. Vrijdag moet ik naar de verloskundige, dan zal ik het eens aankaarten.

7. mariekebalm

mariekebalm Fanatiek lid

31 okt 2006
    1.882
    0
    0
    Argeliers, Frankrijk
    mmm, heb het ook, heb thuistesten (van de gyn, is hier blijkbaar normaal) voor blaasontsteking en dat is het dus niet, volgens mij komt het gewoon omdat je bm en je blaas om een plekje "vechten", hihi

Deel Deze Pagina